• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Atmiņas pilnveidošanas iOS lietotne

Thumbnail
View/Open
302-59286-Zars_Karlis_kz15015.pdf (1.437Mb)
Author
Zars, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zembkovskis, Sergejs
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Atmiņas pilnveidošanas lietotne ir uz iOS mobilajām tehnoloģijām balstīta sistēma, kas paredzēta atmiņas tehniku apgūšanai un pilnveidošanai. Sistēma realizēta kā mobilā lietotne, paredzēta iPhone un iPod touch mobilajām ierīcēm. Lietotnē iespējams izveidot personīgo kontu, kurā uzglabāsies informācija rezultātu formā par pildītajiem uzdevumiem. Iespējams personalizēt treniņu uzdevumus ar lietotājam saistošiem vizuāliem materiāliem. Projekts realizēts bastoties uz ūdenskrituma metodoloģiju. Izstrādājot programmatūru, tika izmantota Xcode programmēšanas vide un Swift programmēšanas valoda. Atslēgas vārdi: iOS, lietotne, atmiņa, pilnveidošana
 
Memory improving iOS application is for mobile technology-based system designed for memory technique acquisition and improvement. The system is developed as a mobile application designed for the iPhone and iPod touch mobile devices. Using application users can create a personal account that will contain information about result of modules. User can personalize his training tasks with a user-binding visual materials. The project was implemented via good practices found on the waterfall methodology. Software was developed using Xcode programming environment and Swift programming language. Keywords: iOS, application, memory, improving
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35271
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV