Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorKalniņš, Jurģis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:43Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57658
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35331
dc.description.abstractLīdz ar globālās finanšu krīzes iestāšanos 2007. gadā, arvien lielāku popularitāti finansējuma piesaistes apsektā sāka gūt alternatīvie finanšu resursi,tajā skaitā pūļa finansēšana. Kamēr tradicionālā finansēšana un ietekmējošie faktori finansējuma piesaistē ir plaši pazīstami un pētīti, pūļa finansēšana kā salīdzinoši jauns koncepts zinātniskajā literatūrā ir vēl maz pētīts, kā arī empīriski pētījumi konkrēti par Baltijas valstu reģionu nav veikti. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kādi ir ietekmējošie finansējuma piesaistes faktori uz atlīdzības modeļa balstītajās pūļa finansēšanas kampaņās Baltijas valstu kontekstā. Autora pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka tikai atsevišķi faktori – finansētāju skaits, komentāru skaits un grafisko materiālu komponente – konkrētajā pētījuma modelī statistiski nozīmīgi ietekmē finansējuma piesaisti, kamēr sakarību virzības ziņā nav novērojamas būtiskas atšķirības attiecībā pret iepriekš veiktajiem pētījumiem.
dc.description.abstractWithin the eruption of the global financial crisis in year 2007, alternative financial resources, including crowdfunding, gained popularity with regard to the attraction of funding. While traditional financing and the factors affecting it are widely known and researched, crowdfunding as a relatively new concept in the scientific literature has been researched very little, and empirical studies particularly about the Baltic region have not been made. The aim of bachelor’s thesis is to find out what are the factors affecting attraction of funding in reward based crowdfunding campaigns within the context of the Baltic countries. The results of the research show that only a few factors such as number of backers, number of comments and usage of graphical components – in the research specific model impact attraction of funding significantly, while the direction of the factor relations does not show significant differences in relation to the previous studies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectfinansējuma piesaiste
dc.subjectpūļa finansēšana
dc.subjectBaltijas valstis
dc.subjectkorelācijas analīze
dc.subjectregresijas analīze
dc.titleFinansējuma piesaistes ietekmējošo faktoru izvērtējums uz atlīdzības modeļa balstītajās pūļa finansēšanas kampaņās Baltijas valstu kontekstā
dc.title.alternativeEvaluation of factors affecting attraction of funding in reward based crowdfunding campaigns within the context of the Baltic states
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record