Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīls
dc.contributor.authorKravinska, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:50Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57932
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35359
dc.description.abstractUzņēmumu reputācijas efektu izpēte ir aktuāls temats ne tikai pētnieku vidū, mūsdienās daudzas kompānijas nodarbojas ar savas reputācijas veidošanu un uzlabošanu. Tikmēr joprojām nav skaidra uzņēmuma reputācijas loma patērētājiem pieņemot lēmumus par konkrētu preču vai pakalpojumu iegādi. Lai uzzinātu, vai patērētāji interesējas par uzņēmumu darbību, kā veidojas viņu vērtējums par konkrētu uzņēmumu, kā arī lai noskaidrotu, vai un kā uzņēmumu reputācija ietekmē patērētāju izvēli un rīcību, tika veikta iepriekš publicēto pētījumu analīze, korporatīvās krīzes situācijas analīze un patērētāju aptauja. Iegūtie rezultāti liecina, ka patērētāji uzskata uzņēmumu reputāciju par būtisku, tomēr kopumā Latvijas iedzīvotājiem svarīgāki faktori, izdarot izvēli, ir preču vai pakalpojumu kvalitāte, cenas un ērta uzņēmuma atrašanās vieta.
dc.description.abstractThe research of the effects created by a company’s reputation is a topical subject not only amongst the scientists. More and more companies nowadays are trying to shape and enhance their reputation. Nevertheless, the actual impact of the company’s reputation on the buying decisions remains unclear. To find out, whether consumers are interested in companies’ behavior, how their impression of a specific company is being made, as well as, to understand, whether and how the company’s reputation influence consumer choice and behavior, the following research methods were chosen: the analysis of the literature, a case study of a corporate crisis and consumer survey. The results suggest that consumers consider corporate reputation to be an essential factor; however, the most important factors for consumers in Latvia are the quality of a product or service, its price and convenient location.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectuzņēmuma reputācija
dc.subjectpatērētāju izvēle
dc.subjectkorporatīvā sociālā atbildība
dc.subjectkorporatīvā krīze
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.titleUzņēmuma reputācijas ietekme uz patērētāju izvēli
dc.title.alternativeImpact of Company's Reputation on Consumer Choice
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record