Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorBojāre, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:52Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58024
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35367
dc.description.abstractMaģistra darba „„Bite Latvija” zīmola identitātes maiņa un tā ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir noskaidrot to, kā „Bite Latvija” zīmola identitātes maiņa un jaunais piedāvājums ir ietekmējis patērētāju uzvedību. Darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, mobilo sakaru tirgus apraksta un veiktā pētījuma rezultātu apkopojuma. Darba pirmajā daļā apskatīti zīmola veidošanas teorētiskie aspekti, zīmola pozicionēšana, identitātes maiņa, zīmola komunikācija un tās ietekme uz patērētāju uzvedību. Savukārt otrajā daļā ir apskatīts un izanalizēts mobilo sakaru tirgus, tā attīstība, tendences un mobilo sakaru operatoru zīmolu attīstība. Darba trešajā daļā ir izanalizētas „Bite Latvija” pārstāvju intervijas, kā arī veikta aptauja par „Bite Latvija” zīmola identitātes maiņu. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir iegūta atbilde uz darba pētnieciskajiem jautājumiem par „Bite Latvija” zīmola identitātes maiņu un tā ietekmi uz patērētāju uzvedību.
dc.description.abstractThe goal of the Master's thesis “Change of ”Bite Latvija” brand identity and its impact on consumer behavior” is to find out how the brand identity change and new offers from “Bite Latvija” have changed consumer behavior. The work consists of collection of theoretical literature, description of the mobile communication market and summary of the research results. First part of the work consists of theoretical aspects of brand building, brand positioning and identity change, brand communication and it’s impact on consumer behavior. In second part of the work is analyzed mobile communication market, it’s development, trends and how the mobile phone operator brands have changed. In third part of the work are analyzed interviews with “Bite Latvija” representatives and also survey about change of “Bite Latvija” brand identity. Based on the results from research the author has found the answers for research questions about “Bite Latvija” brand identity change and it’s impact on consumer behavior.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmobilie sakari
dc.subjectBite Latvija
dc.subjectzīmola identitātes maiņa
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.title"Bite Latvija" zīmola identitātes maiņa un tā ietekme uz patērētāju uzvedību.
dc.title.alternativeChange of "Bite Latvija" brand identity and its impact on consumer behavior.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record