Sociālo tīklu un platformas "Facebook" ietekme uz patērētāja pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu.
Author
Ķiksis, Kristiāns
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo tīklu un platformas “Facebook” ietekme uz patērētāja pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu”. Veiktā darba mērķis ir izskaidrot, kāpēc, kad un kā sociālie mediji ir ietekmējuši patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu. Teorētiskā daļa sastāv no 4 sadaļām- patērētāju uzvedība, sociālie mediji, sociālo mediju ietekme uz patērētājiem, kā arī platformas “Facebook” iespējas. Darbs ietver 4 nodaļas. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apkopoti materiāli par patērētāju uzvedības īpatnībām, sociālo mediju ietekmei uz patērētāju un platformas “Facebook” iespējas patērētāju attieksmes veicināšanai. Bakalaura darbā izmantota kvantitatīvā kontentanalīze. Ar kontentanalīzi palīdzēts noskaidrot patērētāju viedokli par sociālajiem medijiem un to ietekmi uz pirkuma lēmuma pieņemšanu. Pētījuma procesā izvirzīti vairāki secinājumi. Atslēgas vārdi: Patērētāju uzvedība, lēmuma pieņemšanas process, sociālie mediji, sociālie tīkli, “Facebook”. Bachelor work theme is “Social media and”Facebook” impact on consumer’s decidion making”. Main objective of the work is to find out how, why and how social media impacts on consumer’s decision process. The work includes 4 chapters- consumer bahaviour, social media, social media impact on consumer and “Facebook” opportunities for brands. Bachelor work theoretical part summarized the theoretical material about consumer behaviour difficulties, social media impact on consumer behaviour and “Facebook” use for brands marketing. Used one research method- content analysis. The research process set out many conclusions. Keywords: Consumer behaviour, decision making process, social media, social network, “Facebook”.