Show simple item record

dc.contributor.advisorMuravska, Tatjana
dc.contributor.authorYathish, Amrutha Bellur
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:54Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58198
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35376
dc.description.abstractKultūras diplomātija ieņem galveno vietu daudzu valstu ārpolitikā. Kultūras diplomātijas pētnieciskā literatūra ir attīstījusies, iekļaujot izmaiņas tās praksē tādas kā sadarbība, jaunu aktieru iesaiste, jauni kanāli, caur kuriem sadarbību praktizē, un sasniedz jaunus mērķus. Darba mērķis ir veicināt kultūras un publiskās diplomātijas lauciņu, analizējot Eiropas kultūras diplomātijas dinamiku caur trešās pasaules valstīm. Darbs pēta Franču alianses darbību Bengalūru, Indijā, izmantojot gadījuma analīzes metodi. Darbs koncentrējās uz visu valodas apgūšanas sistēmu kultūras institūtos, aplūkojot to kā kultūras un publiskās diplomātijas ziņu pavairotāju. Dati tika vākti un analizēti, balstoties uz trīs “A” modeli, kas iekļauj apzināšanos, novērtēšanu un pievilcību pret Franciju, tās kultūru, Eiropu un Eiropas Savienību. Starp valodu apguvējiem tika veikta aptauja, kuras rezultāti parādīja statistiski nozīmīgu atšķirību starp valodas apguvēju apzināšanās līmeņiem un novērtēšanas līmeņiem pret Franciju un tās kultūru un apzināšanās, un pievilcības līmeņiem pret Eiropu un Eiropas Savienību. Tādēļ darbā tiek pētīts valodas un kultūras sapīšanās savā būtībā un valodas apgūšanas procesā rezultējošo valodas apguvēju pakļaušanos kādas tautas kultūrai. Darbā tiek apgalvots, ka Eiropas Savienības dalībvalstu kultūras institūti papildina Eiropas Savienības publiskās diplomātijas pūles, tās maigo varu, tajā pašā laikā darbojoties iekš ierobežotās nacionālās publiskās diplomātijas sfērās. Valodu apmācība kultūras institūtos tiek skatīta kā socializācijas un nemitīgas iepazīšanas process un kultūras institūts pats par sevi tiek skatīts kā socializācijas punkts.
dc.description.abstractWith cultural diplomacy taking the central stage in the foreign policies of many nations, the scholarship on it has also risen to include the changes in its practice as two way street, the entry of new actors, new channels through which it is practiced and the fulfillment of new goals. This thesis aims at contributing to the field of cultural and public diplomacy by analyzing the dynamics of European cultural diplomacy practices through cultural institutes in third countries. Using the case study method, the thesis studies the activities of Alliance Française in Bangalore, India. The thesis focuses on the entire system of language learning at cultural institutes, viewing it as a cultural and public diplomacy message multiplier. Data were collected and analyzed based on a Triple-A model of awareness, appreciation and attraction towards France, its culture, Europe and the EU. Results from a survey conducted among the language learners reveals a statistically significant difference between the levels of language learners in the awareness and appreciation levels towards France and its culture and in the awareness and attraction levels towards Europe and the EU. Thus the thesis explores the intertwining of language and culture in their being and the resulting exposure of the language learners to the culture of a nation in the process of learning the language. The thesis contends that the cultural institutes of European Union member countries complement the EU’s public diplomacy efforts, thereby its soft power, whilst acting within circumscribed spheres of national public diplomacy. Language learning at cultural institutes is viewed as socialization and a continual familiarization process and the cultural institute itself as the loci of socialization.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectSoft power
dc.subjectcultural diplomacy
dc.subjectpublic diplomacy
dc.subjectFrance, India, EU
dc.subjectcultural institutes, language learning
dc.titleEiropas kultūras diplomātijas dinamika Indijā: pētījums par Banglores Franču Aliansi
dc.title.alternativeDynamics of European Cultural Diplomacy in India: The Case study of Alliance Françoise de Bangalore
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record