Latvijas alkohola tirgus attīstības tendences.
Author
Libeka, Agnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi veikt Latvijas alkohola tirgus analīzi un prognozēt tā attīstības tendences. Bakalaura darba ietvaros tika izpētīti tirgus analīzes un prognozēšanas teorētiskie aspekti. Tika apskatīts un raksturots Latvijas alkohola tirgus esošais stāvoklis, izpētot alus, sidra un stipro alkoholisko dzērienu tirgus segmentus un novērtējot tos ar tirgus koncentrācijas rādītājiem. Pielietojot prognozēšanas metodes, tika noskaidrota Latvijas alkohola tirgus un tā segmentu turpmākā attīstība. Bakalaura darbs sastāv no 76 lappusēm un tajā ir iekļauti 36 attēli, 19 tabulas un 12 pielikumi. Atslēgas vārdi: alkohola tirgus, tirgus koncentrācija, prognozēšana, tirgus attīstība The bachelor thesis was developed with an aim to perform an analysis of the Latvian alcoholic beverage market and to forecast its development trends. Market analysis and forecasting theoretical aspects were considered within the bachelor thesis. The current situation of the Latvian alcoholic beverage market was studied by analyzing the segments of beer, cider and spirits and their market concentration. By applying forecasting methods, the future development trends of the Latvian beverage market and its segments were determined. The bachelor thesis consists of 76 pages, 36 pictures, 19 tables, 12 appendices. Key words: alcoholic beverage market, market concentration, forecasting, market development