Sociālo mediju loma tūrismā.
Author
Čūdere, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Šī bakalaura darba mērķis ir veicot aptauju, noskaidrot Latvijas iedzīvotāju sociālo mediju lietošanas paradumus un izvirzīt priekšlikumus Latvijas tūroperatoriem un viesnīcām, savas darbības pilnveidošanai. Lai izpildītu darba mērķi darba autore apskatīja literatūru par patērētāju uzvedības modeļiem un sociālo mediju ietekmi uz tūrisma lēmumiem, kā arī tika vērtēts sociālo mediju lietojums Latvijas tūrisma uzņēmumos un veikta respondentu aptauja. Aptaujas rezultātos tika noskaidrots, ka populārākais sociālais medijs dažādiem mērķiem respondentu vidū ir Facebook un respondenti izmanto sociālos medijus ne tikai lai iedvesmotos ceļojumiem un iegūtu sev nepieciešamo informāciju, bet arī lai informētu citus par savu pieredzi konkrētā galamērķī. This bachelor thesis aim is to survey people in order to find out the usage of social media between Latvian population and make proposals for Latvian tour operators and hotels for their improvement. In order to meet the objective the author reviewed the literature on consumer behavior models and social media impact on tourism decisions, as well as evaluated social media usage in Latvian tourism enterprises and was carried a survey. The survey results showed that the most popular social media for various purposes among respondents is Facebook and respondents use social media not only to get inspired for travelling and get the information they need, but also to inform others about their experiences in a particular destination.