Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irina
dc.contributor.authorTuruna, Anastasija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:59Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58445
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35394
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Darbinieku apmierinātības ar darbu analīze un lojalitāte AS “SEB banka””. Autores darba mērķis ir veikt analīzi un novērtējumu AS “SEB banka” darījumu nodrošināšanas struktūrvienības darbinieku apmierinātībai ar darbu un lojalitātei organizācijā, izprast to ietekmējošos faktorus, ņemot vērā esošo organizācijas kultūru un darbinieku motivāciju. Darba noslēgumā izstrādāt priekšlikumus darbinieku apmierinātības ar darbu un lojalitātes uzlabošanai AS “SEB banka” darījumu nodrošināšanas struktūrvienībā. Bakalaura darbs ir veidots no ievada, četrām nodaļām un nobeiguma: 1.Bakalaura darba ievadā autore definē pētāmo objektu, kā arī izvirza darba mērķus un uzdevumus. 2.Bakalaura darba pirmajā nodaļā autore apskata teorētiskos aspektus par organizācijas kultūru, tās līmeņiem, klasifikāciju, veidošanos, nozīmi u.c. ar organizācijas kultūru, saistītus teorētiskos aspektus. 3.Bakalaura darba otrajā nodaļā autore apskata motivācijas teorijas, apmierinātību ar darbu un lojalitātes būtību, to ietekmējošos faktorus, kā arī apmierinātības ietekmi uz organizācijas darbību. 4.Bakalaura darba trešajā nodaļā autore raksturo AS “SEB banka” darījuma nodrošināšanas struktūrvienības organizācijas kultūru, kā arī apskata un izpēta AS “SEB banka” pielietotos līdzekļus un ietekmes faktorus, darbinieku apmierinātībai ar darbu un lojalitātei sekmēšanai un nodrošināšanai, t.i., darbinieku motivāciju AS “SEB banka”. 5.Bakalaura darba ceturtajā nodaļā autore veic analīzi, uz, pētījuma ceļā, gūtajiem rezultātiem, veic datu, viedokļu novērtējumu par darbu uzņēmumā un novērtējuma svarīgākajiem ietekmes faktoriem. 6.Bakalaura darba nobeigumā autore apkopo secinājumus un izstrādā priekšlikumus darbinieku apmierinātības ar darbu un lojalitātes uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 72 lappuses, tajā izmantotas 2 tabulas un 24 attēli. Literatūras saraksts sastāv no 20 informācijas avotiem. Atslēgvārdi: AS “SEB banka”, darījumu nodrošināšanas struktūrvienība, darbinieku apmierinātība, lojalitāte, organizācijas kultūra, motivācija.
dc.description.abstractThe Bachelor work thesis is “Employee job satisfaction and loyalty analysis of JSC “SEB banka.” The aim of the author’s work is to carry out an analysis and assessment for employee satisfaction with work and loyalty in JSC “SEB banka” Operations providing department, to understand the factors that influences it, considering the existing organization culture and employees motivation. In the end of the Bachelors work to develop proposals for employee satisfaction with work and loyalty improvement of JSC “SEB banka” Operations providing department. The bachelor work is consisting of introductory, four chapters and conclusion. 1.In the Bachelor work introduction, the author define the investigated object, as well as nominated a working objectives and targets. 2.In the Bachelor, work first chapter the author examines theoretical aspects of the Organization’s Culture, its levels, classification, formation, importance and other aspects related to the Organization Culture. 3.In the Bachelors, second chapter the author examines motivation theory, job satisfaction and loyalty essence; the factors influencing it, as well as Satisfaction influence on the organization functioning. 4.In Bachelors work, third chapter the author describes Organization Culture of the JSC “SEB banka” Operations providing department, as well as examines and explores JSC “SEB banka” means used and the impact factors to provide and promote employees job satisfaction and loyalty, i.e. employees motivation in JSC “SEB banka”. 5.In the Bachelors, fourth chapter the author makes an analysis of the results, obtained on conducting research, makes a data and opinions assessment of the work in JSC “SEB banka” and the most important influences of evaluation. 6.In the end of Bachelor work, the author summarizes the conclusions and formulate proposals for improving employee satisfaction and loyalty. Bachelor work consists of 72 pages including 2 tables and 24 images. Reading list consists of 20 sources of information. Keywords: JSC “SEB banka”, Operations providing department, employee satisfaction, loyalty, Organization Culture, motivation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectAS “SEB banka”
dc.subjectDarījumu nodrošināšanas struktūrvienība
dc.subjectDarbinieku apmierinātība
dc.subjectLojalitāte
dc.subjectOrganizācijas kultūra
dc.titleDarbinieku apmierinātības ar darbu analīze un lojalitāte AS "SEB banka"
dc.title.alternativeEmployee job satisfaction analysis and loyalty of company JSC "SEB banka"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record