Zīmola LU BVEF koncepta izveide un novērtējums.
Author
Svilāne, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir “Zīmola LU BVEF koncepta izveide un novērtējums”. Maģistra darba mērķis ir pamatojoties uz mērķa tirgus analīze no patērētāju perspektīvas, identificēt nozīmīgākās fakultātes zīmola pārpozicionēšanas un mārketinga stratēģijas problēmas, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darba pirmajā daļā, autore pēta zīmola būtību un īpatnības, kā arī zīmolvedības stratēģijas un veiksmīga zīmola priekšnosacījumus. Darba otrajā nodaļā, autore pēta zīmola LU BVEF veidošanos vēstures kontekstā un saistībā ar galveno zīmolu, kā arī analizē statistikas datus par augstākās izglītības iestādēm Latvijā. Maģistra darba trešajā nodaļā tiek veikts pētījums, lai noskaidrotu mērķa auditorijas lietpratību un kopēju viedokli par fakultātes jauno zīmolu. The title of Master’s thesis is “Development and evolution of the LU BVEF Brand” Master's thesis are based on the objective analysis of the market from a consumer perspective, to identify the most important rebranding Faculty brand and marketing strategy issues, in order to develop proposals for its improvement. In the first part, the author explores the essence of the brand and features, as well as branding strategies and successful brand preconditions. In the second chapter, the author explores development of brand LU BVEF in historical context and in relation to the general brand, as well as analysing statistical data on the Latvian higher education institutions. In the third part of Master's thesis, author carried out a research to determine the target audience expertise and a common view on the faculty new brand. Keywords: brand, branding, strong brand, Latvian University of Business, Management and Economics Faculty, higher education institutions