Show simple item record

dc.contributor.advisorRoziņa, Gunta
dc.contributor.authorGulbe, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:11:03Z
dc.date.available2017-07-01T01:11:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57822
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35532
dc.description.abstractŠis pētījums ir veltīts nacionālās identitātes atspoguļojumam saziņā. Izpēti, kas attēlota šajā darbā, ietekmēja teorētiskais pamatojums, kā arī iepriekšējās izpētes. Darba izstrādē tika izmantota teorijas summatīvā analīze. Lai noskaidrotu, kā ražotāji sazinās ar patērētājiem ar produktu iepakojuma palīdzību, kā arī to, kā produkta iepakojums ietekmē potenciālā pircēja izvēli, tika veikts empīrisks pētījums, analizējot septiņu Latvijas lielāko maizes ražotāju produktu iepakojumus. Papildus tika veikta aptauja, kas atspugoļo pircēju prioritātes, izvēloties maizi, kā arī noteica produkta izvēli ietekmējošos faktorus. Šis darbs satur informāciju par nacionālo identitāti, komunikāciju, kā arī tās izpausmes veidiem caur iepakojumu. Apkopotā informācija ir izanalizēta, kā arī ir tikuši darīti attiecīgi secinājumi.
dc.description.abstractThe present research paper is devoted to researching the reflection of national identity through communication. The study presented in this paper was influenced by the theoretical background as well as previous researches. The research methods used in the bachelor theses were a summative analysis of the relevant theories and a qualitative study as an empirical method. Empirical research was undertaken with the purpose of researching how producers communicate with their consumers via packaging as well as how the design of the packaging affects the consumers’ decision-making process. Seven largest bread producers and their product packaging were analysed alongside a supplementary survey to determine the priorities of consumers as well as to illustrate the factors that affect their decision-making in store. The research paper includes information on the national identity, an outline of the role that images and symbols play in brand representation, as well as an insight into most commonly used communication models and strategies. The gathered information has been analysed and relevant conclusions have been drawn.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectneverbālā komunikācija
dc.subjectnacionālā identitāte
dc.subjectiepakojums
dc.subjectpārdošana
dc.titleNacionālās identitātes atspoguļojums saziņā
dc.title.alternativeReflection of National Identity in Communication
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record