Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģis
dc.contributor.authorRogovenko, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:13:11Z
dc.date.available2017-07-01T01:13:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58459
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35905
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt digitālās paaudzes uzvedību sociālajā tiklā „Instagram”, kā arī noteikt faktorus, kas ietekmē viņu attieksmi un uzvedību šajā sociālajā platformā, raksturot mobilo sociālo tīklu. Darbā ir aplūkoti digitālās paaudzes raksturojumi, cilvēku uzvedība tiešsaistē, sociālie tīkli, kā arī mobilā kultūra un vizuālā komunikācija, un „Instagram” vietne. Tika izmantotas kvalitatīvas un kvantitatīvas metodes: kontentanalīze, dienasgrāmatas, daļēji strukturētas intervijas un aptauja. Kā galveno secinājumu var minēt to, ka „Instagram” vietnē jaunieši jūtās brīvāk un radošāk. Labdabīgā atmosfēra, satura dažādība un draudzīgā auditorija ir svarīgākie aspekti, kas raksturo tīklu.
dc.description.abstractThe aim of this Master’s thesis is to research the behavior of digital generation on „Instagram”, to determine the factors that affect their attitude and activity on this social platform and also to describe this mobile social network. The theoretical part presents literature overview on digital generation, human behavior online, social networks, as well as mobile culture and visual communication, and „Instagram”. The paper is based on qualitative and quantitative methods: content analysis, diaries, semi- structured interviews, and survey. The main conclusion is that young people feel more free and creative on „Instagram”. Benign atmosphere, diversity of content and friendly audience are the most important aspects of the network.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectdigitālā paaudze
dc.subject„Instagram”
dc.subjectuzvedība
dc.subjectdigitālā vide
dc.subjectmobilā komunikācija
dc.titleDigitālās paaudzes uzvedība tiešsaistē: mobilā sociālā tīkla „Instagram” lietotāju (21-26 gadu vecumā) analīze
dc.title.alternativeOnline behavior of digital generation: analysis of mobile social network „Instagram” users (age 21-26)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record