Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņš, Didzis
dc.contributor.authorSkribāns, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:13:20Z
dc.date.available2017-07-01T01:13:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59597
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35936
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sponsoru ietekme uz mērķauditorijas attieksmi pret atbalstītajām sporta komandām un sportistiem.” Kā galvenais darba mērķis ir noskaidrot to vai tas, ka kādas sporta komandas galvenais sponsors ir kāds uzņēmums no ātro kredītu vai azartspēļu sfēras, kādā veidā negatīvi ietekmē komandas tēlu vai attieksmi tās auditorijā. Darba problēma bija noteikt vai un kā sponsori tiek identificēti ar sponsorētajām sporta komandām to auditorijā. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīts sporta mārketings, sponsorēšana sportā, sporta patērētāju rīcība un ētika. Metodoloģijā tika aprakstītas, un pētījuma daļā pielietotas, kvalitatīvas pētniecības metodes – kvalitatīvā aptauja, anketēšana. Rezultātos tika secināts, ka auditorija spēj identificēt komandu sponsorus, taču to veids būtiski neietekmē komandas tēlu un attieksmi auditorijā.
dc.description.abstractBachelor thesis: “Sponsors' impact on target audience's attitude to supported sports teams and athletes.” The main aim of the work is to find out whether the fact that a sports team's main sponsor is a company from a quick loan or gambling sphere, gives a negative impact on the image of the team or the attitude in its audience. Main problem was to determine whether and how sponsors are identified with sponsored sports teams in their auditory. The theoretical part consisted from sports marketing, sponsorship of sports, consumer behavior and ethics. In the part of methodology was described qualitative research methods – qualitative interview and survey. The results revealed that the audience can identify the team sponsors, but their type does not significantly affect the image of the team and the attitude against teams from audience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsporta mārketings
dc.subjectsponsorēšana
dc.subjectsporta patērētāji
dc.subjectazartspēles
dc.subjectātrie kredīti
dc.titleSponsoru ietekme uz mērķauditorijas attieksmi pret atbalstītajām sporta komandām un sportistiem
dc.title.alternativeSponsors' impact on target audience's attitude to supported sports teams and athletes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record