Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Liene
dc.contributor.authorVārslava, Elīza Amanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:13:21Z
dc.date.available2017-07-01T01:13:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59610
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35939
dc.description.abstractBakalaura darba "Reklāma un sponsorētais saturs Latvijas dzīvesstila vlogos: "PARâdi MODI", "Sindijalo" un "Evelina Parkera"" mērķis ir noskaidrot, cik izplatīta sponsorēšana kā reklāmas veids šobrīd ir populāros Latvijas "YouTube" kanālos, kā tā izpaužas video saturā un kādas ir auditorijas prasmes atšķirt sponsorēto saturu. Darbā tika izmantotas kvantitatīvās un kvalitatīvās pētniecības metodes: kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un eksperiments. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un pētījums parāda, ka auditorijai ir attīstītas prasmes atšķirt sponsorēto saturu Latvijas dzīvesstila vlogos, tajos ir liels sponsorētā satura daudzums, kā arī šī reklāmas veida attīstību Latvijā kavē profesionālu vlogeru trūkums un mazais tirgus.
dc.description.abstractBachelor thesis subject is "Advertising and sponsored content in Latvian lifestyle vlogs: "PARâdi MODI", "Sindijalo" and "Evelina Parkera"". The study aim is to determine how common at the moment is sponsorship as a type of advertising in popular Latvian "YouTube" channels, how it manifests in video content and to what degree is audience able to distinguish sponsored content. The methods used in research paper are qualitative and quantitative: quantitative content analysis, semi structured interview and experiment. Paper consists of theoretical part, methodology, empirical part that shows that audience is capable of distinguishing sponsored content in Latvian lifestyle vlogs, they contain a lot of sponsored content. Empirical part also shows that lack of professional vlogers and small market interferes with development in this field.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectjaunie mediji
dc.subjectreklāma
dc.subjectsponsorēšana
dc.subjecteksperiments
dc.subjectYouTube
dc.titleReklāma un sponsorētais saturs Latvijas dzīvesstila vlogos: "PARâdi MODI", "Sindijalo" un "Evelina Parkera"
dc.title.alternativeAdvertising and sponsored content in Latvian lifestyle vlogs: "PARâdi MODI", "Sindijalo" and "Evelina Parkera"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record