CSDD 2016. gada sociālo kampaņu "Pierādi sevi citur, nevis uz ceļa!" un "Tumšo gājēju glābšanas misija" ietekme uz auditoriju
Автор
Kalniņš, Edmunds
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “CSDD 2016. gada sociālo kampaņu "Pierādi sevi citur, nevis uz ceļa!" un "Tumšo gājēju glābšanas misija" ietekme uz auditoriju”. Darbā tiek pētīta CSDD reklāmas kampaņu ietekme uz auditoriju. Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kā CSDD sociālās reklāmas kampaņas, iesaistot sabiedrībā zināmus cilvēkus, izmaina sabiedrības attieksmi un uzvedību ceļu satiksmes drošības jautājumos. Darba struktūru veido trīs daļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota sociālo problēmu, mārketinga, sociālā mārketinga, reklāmas un uzvedības teoriju literatūra. Metodoloģijas daļā tiek aprakstītas kvalitatīvās pētniecības metodes – reklāmas kontentanalīze un daļēji strukturēta intervija, kā arī kvantitatīvā pētniecības metode – aptauja. Un empīriskajā daļā tiek veikta intervijas, aptaujas rezultātu un reklāmu analīze. Bachelor thesis is “The impact on audience of CSDD social campaign "Prove yourself elsewhere than on the road!" and "Dark pedestrian rescue mission" in 2016”. Paper analyzes advertising campaign's possible impact on the audience. The goal is to find out – whether and how the CSDD social advertising campaigns involving well know people in society, change attitude and behavior of audience regarding road safety issues. Paper structure consists of three parts. The theoretical part contains literature of social issues, marketing, social marketing, advertising and behavioral theories. Methodology describes qualitative research methods – advertising content analysis and semi–structured interview, as well as quantitative research method – survey. Empirical part contains interview, survey result and advertisement analysis.