Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīte
dc.contributor.authorVīlistere, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:13:24Z
dc.date.available2017-07-01T01:13:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59689
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35947
dc.description.abstractBakalaura darba “Kultūras pasākumu komunikācija un apmeklējums Latvijas uzņēmējdarbības vidē” pētījuma problēma ir kultūras iestāžu un lielo, sponsorēt spējīgo uzņēmumu savstarpējās sadarbības formas un lēmumu pieņemšanas mehānismi un kritēriji abu veidu organizāciju iekšienē. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā Latvijas uzņēmējdarbības vidē norisinās komunikācija ar kultūras iestādēm no abu minēto pušu skatupunkta. Izmantotās metodes: daļēji strukturētā intervija, aptauja. Teorijā iekļauta informācija par kultūras pasākumu komunikāciju biznesa vidē un ārpus tās, kā arī dažādu tipu pasākumu mārketingu. Pētījums ļāvis secināt, ka gan kultūras iestādēm, gan uzņēmumiem pirms sadarbības ir būtiski izvērtēt otras organizācijas vērtības un salīdzināt auditorijas. Kultūras iestādes biežāk uzņēmumiem pieprasa naudu, bet uzņēmumi labprātāk izvēlas dot citus resursus. Pētījumā noskaidrots, ka Latvijā ir labi attīstīta sponsorēšanas atteikumu kultūra un argumentācija.
dc.description.abstractThe research problem of the bachelor’s thesis ‘Communication and attendance of cultural events in the business environment of Latvia’ is the cooperation and decision-making mechanisms between the cultural organizations and large corporations that are capable of sponsoring cultural events in Latvia. The aim of this research is to find out, how the communication between the cultural organizations and large corporates takes place from both points of view. The research methods: semi-structured interview, survey. The theoretical information is about the communication of cultural events in the business environment and outside of it and about different types of cultural event marketing. The main conclusions are that both cultural organizations and corporations are evaluating the target audience and main values of the other potential business partner before the cooperation. The cultural organizations are demanding the financial resources but corporations are granting other resources. The research shows that there is a healthy sponsorship refusal culture and argumentation in Latvia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkultūras mārketings
dc.subjectbiznesa komunikācija
dc.subjectsponsorēšana
dc.subjectkultūras pasākumi
dc.titleKultūras pasākumu komunikācija un apmeklējums Latvijas uzņēmējdarbības vidē
dc.title.alternativeCommunication and attendance of cultural events in the business environment of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record