Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties zīmola "SELGA" produktus
Autor
Vahramejeva, Sofija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba tēma ir „Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties zīmola „Selga” produktus.” Izvirzītie pētnieciskie jautājumi: Kas ir svarīgākie faktori pēc kuriem izvēlās zīmola “Selga” produktus un cik liela nozīme tajā ir zīmola tēlam un identitātei ? Kādu motīvu vadīti patērētāji izvēlas zīmola “Selga” produktus ? Kāda ir patērētāju attieksme attiecībā uz zīmolu “Selga” un kādas asociācijas tas izraisa pircēju prātos ? Pētījuma mērķis ir noskaidrot pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, izvēloties ‘’Selga’’ produktus. Darba teorētisko daļa sastāv no apskata par zīmolu, tā jēdzienu, veidiem un funkcijām, patērētāja uzvedību un lojalitāti, kurā apkopoti tādu teorētiķu viedokļi kā Žans-Noels Kapferers, Dons E. Šulcs, Filips Kotlers, u.c. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas un metodoloģijas, pētījumu apraksta, secinājumiem un pielikumiem. Thesis - "Consumer influencing factors choosing “Selga” brand products" Research questions: what are the most important principles for selecting "Selga" products, what are the factors affecting it and how important is the brand's image and identity, what is the motive for consumers to choose this brand's products, what is the consumer attitude towards the brand, and what associations it causes to the minds of buyers. The aim of study is to find the factors which influence buyers behaviour in choosing "Selga" products. The theoretical part consists of an brand overview, it's concept, type and functions. Consumer behavior and loyalty, examining the views of theorists, as Jean-Noel Kapferer, Don E. Schultz, Philip Kotler, etc. Thesis consists of introduction, theoretical and methodological part, research description, conclusions and annexes.