Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorFeldmanis, Ainārs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:13:27Z
dc.date.available2017-07-01T01:13:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59734
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35958
dc.description.abstractBakalaura darba “Skolotāju algu reformas komunikācija (2016. gada 1. maijs – 2016. gada 1. novembris). Izglītības un zinātnes ministrijas un ministra komunikācijas satura un tā atspoguļojuma medijos salīdzinājums” mērķis ir apskatīt vienpersoniska vadītāja un organizācijas satura veidošanas metodes un atšķirības. Teorija ir balstīta uz sociopsiholoģijas, sociokultūras un kritiskās tradīcijas komunikācijas teorijām, apskatot pētījuma subjektu komunikāciju caur sociālo un tradicionālo mediju kanāliem. Pētījuma metodoloģija balstās uz 3 izpētes metodēm - kvantitatīvo kontentanalīzi, diskursa analīzi un interviju. Darba rezultāti atklāj, ka organizācija diskursīvi un kvantitatīvi dominē pār indivīda komunikāciju sociālajos medijos, kamēr tradicionālajos medijos organizācija indivīda vēstījumos ieņem tikai atsauces funkciju.
dc.description.abstractBachelor’s thesis “Communication of the teacher salary reform (01/05/2016 – 01/11/2016). Comparison between the Ministry of Education and Sciences’ and ministers’ communication content and its reflection in the media” main objective is to compare approaches and differences in communication between an organization and its leader. The theoretical basis consists of sociocultural, socio-psychological, and critical communication tradition theories used to explore the subjects through social and traditional media. Methodology is based on quantitative content analysis, discourse analysis and interviews. Results show that the organization dominates in terms of social media communication content over the individual. However, the individual acts mostly independent by using traditional media, leaving the organization mostly as a reference point.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectOrganizācija
dc.subjectvadītājs
dc.subjectsatura salīdzinājums
dc.subjectdiskurss
dc.subjectkorporatīvā komunikācija
dc.titleSkolotāju algu reformas komunikācija (2016. gada 1. maijs – 2016. gada 1. novembris). Izglītības un zinātnes ministrijas un ministra komunikācijas satura un tā atspoguļojuma medijos salīdzinājums
dc.title.alternativeCommunication of the teacher salary reform (01/05/2016 – 01/11/2016). Comparison between the Ministry of Education and Science and the ministers’ communication content and its reflection in the media
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record