• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Videospēles - mārketinga komunikācijas līdzeklis un tā izmantošanas iespējas Latvijā

Thumbnail
Открыть
309-59776-Vilnitis_Lauris_lv11079.pdf (2.788Mb)
Автор
Vilnītis, Lauris
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Videospēles - mārketinga komunikācijas līdzeklis un tā izmantošanas iespējas Latvijā”. Darba mērķis ir noskaidrot, vai videospēles ir izmantojamas kā mārketinga komunikācijas līdzeklis un vai videospēles tiek izmantotas kā mārketinga komunikācijas līdzeklis Latvijā. Darbs sastāv no trīs daļām. Teorētiskajā daļā ir aprakstīta videospēļu attīstības vēsture, to žanri un ierīces, uz kurām tās ir spēlējamas, kā arī mārketinga teorijas aspekti un mārketinga iespējas videospēļu vidē un ap tām. Pētījumā izmantotas trīs pētniecības metodes – fokusa grupas intervija, aptauja un kontentanalīze. Apkopojot darbā iegūtos rezultātus, tika secināts, ka videospēles tiek izmantotas mārketinga vajadzībām un ir iedarbīgs mārketinga komunikācijas kanāls, taču Latvijā tas netiek plaši pielietots.
 
The name of this Bachelor thesis is „Videogames - marketing tool and their potential use in Latvia”. The main aim of this paper is to research are videogames suitable for marketing purposes and does Latvian marking and public relations specialists use videogames for marketing. Bachelor thesis consists of theoretical part, methodology and empirical part. Theoretical part consists of marketing theories. Three different types of research is used in this paper – focus group, questionnaire and content analysis. Research shows that videogames are frequently used and are suitable for marketing purposes. Although in Latvia videogames are not used as marketing tool. Keywords: marketing communications, videogames, informations channel, on-line marketing, public relations.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35963
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV