Videospēles - mārketinga komunikācijas līdzeklis un tā izmantošanas iespējas Latvijā
Author
Vilnītis, Lauris
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Videospēles - mārketinga komunikācijas līdzeklis un tā izmantošanas iespējas Latvijā”. Darba mērķis ir noskaidrot, vai videospēles ir izmantojamas kā mārketinga komunikācijas līdzeklis un vai videospēles tiek izmantotas kā mārketinga komunikācijas līdzeklis Latvijā. Darbs sastāv no trīs daļām. Teorētiskajā daļā ir aprakstīta videospēļu attīstības vēsture, to žanri un ierīces, uz kurām tās ir spēlējamas, kā arī mārketinga teorijas aspekti un mārketinga iespējas videospēļu vidē un ap tām. Pētījumā izmantotas trīs pētniecības metodes – fokusa grupas intervija, aptauja un kontentanalīze. Apkopojot darbā iegūtos rezultātus, tika secināts, ka videospēles tiek izmantotas mārketinga vajadzībām un ir iedarbīgs mārketinga komunikācijas kanāls, taču Latvijā tas netiek plaši pielietots. The name of this Bachelor thesis is „Videogames - marketing tool and their potential use in Latvia”. The main aim of this paper is to research are videogames suitable for marketing purposes and does Latvian marking and public relations specialists use videogames for marketing. Bachelor thesis consists of theoretical part, methodology and empirical part. Theoretical part consists of marketing theories. Three different types of research is used in this paper – focus group, questionnaire and content analysis. Research shows that videogames are frequently used and are suitable for marketing purposes. Although in Latvia videogames are not used as marketing tool. Keywords: marketing communications, videogames, informations channel, on-line marketing, public relations.