Show simple item record

dc.contributor.advisorMarkss, Ardis
dc.contributor.authorKosmačeva, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:06:31Z
dc.date.available2017-07-02T01:06:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57632
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36034
dc.description.abstractProblēmas būtība – 21.gs 20.gados tīmekļa vietņu, kas gan no mākslinieciskās kvalitātes puses, gan no tehniskā risinājuma un lietošanas ir novecojušas un nespēj kvalitatīvi pildīt savus pienākumus pret tās lietotāju. Pētījuma mērķi - izpētīt principus, pēc kādiem iegūt mākslinieciski kvalitatīvu un lietotājam ērtu un piemērotu tīmekļa vietni, kas spēj pielāgoties dažādās saskarnēs. Un izveidot tīmekļa vietnes grafisko dizainu orientēšanās sacensībām Magnēts. Uzdevumi - izpētīt dažādas Latvijas un pasaules sporta pasākumu ciklu tīmekļa vietnes, sīkāk apskatot to vietnes sadaļas, gan to dizaina noformējumu, gan funkcionālo un stratēģisko pusi. Izpētīt, cik daudz no šīm tīmekļa vietnēm ir pieejams reaģējošs jeb adaptīvs dizains, kas spēj pielāgoties mobilajam ierīcē, un cik daudz no to izveidotajām sadaļām informācijas ziņā ir pieejamas vietnes lietotājam. Pētījuma rezultātā tika izanalizētas 7 Latvijas un 7 ārzemju sporta pasākumu ciklu sacensību tīmekļa vietnes, noskaidrots, kādas sadaļas tiek izmantotas dažādās sporta pasākumu cikla satura atspoguļošanā, kādi elementi, krāsas, burtveidoli tiek izmantoti. Kā arī kādi pamatprincipi tiek izmantoti tīmekļa vietnes grafiskā dizaina veidošanā dažādām saskarnēm. Rezultātā tika izveidots tīmekļa vietnes grafiskais dizains orientēšanās sacensībām Magnēts.
dc.description.abstractAt the heart of the problem – 21 20 .gs in Web sites from both the artistic quality, both from a technical solution and use is obsolete and is not able to perform qualitatively the duties to its users. The objective of the study - to acquire the principles for high quality and convenient and appropriate website which is able to adapt to different interfaces. Tasks - explore various Latvian and global sports event cycle Web site, the details of their site, and the theme of the presentation, both functional and strategic direction. To investigate how many of these Web sites is available reactive or adaptive design, which is able to adapt to the mobile device, and how much of the information is available in the sections of the site to the user. The study analyzed 7 Latvian and 7 foreign sports events cycle race web site, found a section used for various sporting events cycle content reflecting the items, colors, typefaces are used. As well as the fundamental principles to be used in the website graphic design in shaping the various interfaces. The result was a website graphic design orienteering competitions Magnets.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjecttīmekļa vietne
dc.subjectdizaina pamatprincipi
dc.subjectsaskarne
dc.subjectgrafiskais dizains
dc.subjectadaptīvs dizains
dc.titleVizuālās vadlīnijas sporta pasākumu cikla grafiskajam dizainam dažādās saskarsnēs
dc.title.alternativeVisual guidance for sport event graphic design in different interfaces
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record