Show simple item record

dc.contributor.advisorStavicka, Anna
dc.contributor.authorMakarova, Andriana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:06:41Z
dc.date.available2017-07-02T01:06:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58947
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36059
dc.description.abstractŠī diplomdarba “Diferenciācija angļu valodas mācību stundu rezultātu uzlabošanai jauktu spēju 7. klasē” autores mērķis ir izstrādāt mācību stundas atbilstoši diferencētajai apmācības stratēģijai un uzlabot mācību rezultātus Rīgas 31. vidusskolas 7. klases skolēniem. Diplomdarba autore māca angļu valodu šīs klases skolēniem jau otro gadu. Tas nozīmē, ka autore labi pārzina skolēnu personīgās īpašības, viņu angļu valodas stiprās un vājās puses, kā arī pubertātes vecuma problēmas, kas autorei ir labi pazīstamas. Atšķirīgie angļu valodas līmeņi un sarežģītais mācīšanas process pubertātes vecumā ir iemesls, kāpēc tiek izmantota diferencēta apmācības stratēģija gadījumu izpētes kontekstā kā izpētes metode, lai motivētu skolēnus un plānotu aktivitātes, kas varētu rosināt interesi un uzlabot mācību rezultātus klasē ar jauktām spējām. Izpētes procedūra ietvēra vairākas datu vākšanas metodes, tādas kā: skolēnu anketēšana, tests, daudzveidīgo spēju tests, skolotāju anketēšana un novērošana. 7.klases skolēniem tika izstrādāta anketa, lai noteiktu angļu valodas mācīšanās apstākļus un sagatavotību. Daudzveidīgo spēju tests tika veikts ar mērķi atklāt katra skolēna dominējošās prāta spējas, lai noskaidrotu vispiemērotāko apmācības formu, kā arī veidotu grupas un plānotu aktivitātes stundā. Tests skolēniem tika izstrādāts ar mērķi noteikt skolēnu dažādos līmeņus, lai veidotu grupas, izmantojot aktivitātes stundu laikā. Novērošana tika veikta, lai analizētu diferencēto apmācību stratēģiju izmantošanas efektivitāti stundu laikā, to ietekmi uz skolēniem un mācību rezultātus.
dc.description.abstractThe author of the present Diploma Paper “Differentiation to improve learning outcomes in mixed-ability English classroom in Form 7” aimed to design lessons according differentiated instruction strategy and to improve learning outcomes by students in the Form 7 of Riga 31st Secondary School. The author of the Diploma Paper is teaching English to students of this class second year. By this meant, that the personal characteristics of students, their strength and weaknesses of English knowledge, also including the problems of puberty age are well known to the author. The different levels of English and the difficulty of teaching process in puberty ages became the reason to use differentiated instruction strategy in the context of a case study as a research method in order to motivate students and to design activities that would arouse interest and improve learning outcomes in mixed-ability classroom. The procedure of the research included several methods of data collection as follows: a students’ questionnaire, a test for students, a multiple intelligences test, a teacher questionnaire and observation. The students’ questionnaire was designed for students of Form 7 to determine the preferences and background of learning English. The multiple intelligent test was given to find out the dominating intelligence by each student to find the most appropriate form of learning and to form grouping and to construct activities for lesson as well. The test for students was designed to determine the difference of levels between students for forming groups using the activities during the lesson. Observation was constructed to analyse the effectiveness of differentiated instructions strategies use during the lesson, it influences on students and the learning outcomes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectDiferencētā apmācības stratēģija
dc.subjectJauktās spējas
dc.subjectMācību rezultāti
dc.subjectGrupēšana
dc.subjectAktivitātes
dc.titleDiferenciācija kā veids mācību rezultātus uzlabošanai skolēniem ar jauktām spējām angļu valodā 7.klasē
dc.title.alternativeDifferentiation to Improve Learning Outcomes in Mixed - Ability English Classroom in Form 7
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record