Mnemoniku izmantošana vārdu krājuma pilnveidei angļu valodas stundās 5. klasē
Author
Namsone, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Skara-Mincāne, Rita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore uzskata, ka plašs vārdu krājums skolēnam ir pamats, uz kura citas valodas prasmes var tikt balstītas. Šī iemesla dēļ, tika izvirzīts mērķis noskaidrot 5.klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšanas iespējas, izmantojot mnemonikas. Pētījuma metode ir gadījuma pētījums, kas tika veikts Rīgas 94.vidusskolā 2017.gada pavasarī. Datu vākšanas metodes ietver 2 anketas, lai noskaidrotu skolēnu vajadzības, pieredzi un pašizvērtējumu, speciāli sagatavotus uzdevumus un testu, lai noskaidrotu mnemoniku izmantošanas efektivitāti. Iegūtie rezultāti pierādīja, ka mnemonikas lietojums valodas prasmju veidošanā ir jēgpilns, prasa pilnīgu skolēnu iesaisti mācību procesā, kā arī valodas prasmes testa rezultāti bija augsti. The author of the Paper believes that broad vocabulary is the foundation that foreign language skills can be based on. Therefore, the aim of this research was to find out how to enrich students’ vocabulary using mnemonics in Form 5. The research method was a case study that was carried out in Riga Secondary School No.94 in the spring of 2017. To conduct the case study, the following data collection methods were applied - 2 questionnaires on students’ needs, learning experience and self–evaluation, the author’s designed exercises and a post–test in order to verify the efficiency of using mnemonics. The results proved that usage of mnemonics was meaningful, and required students’ full involvement. Thus, students showed high language proficiency results in the post–test.