Vēstuļu dienasgrāmatu izmantošana skolēnu rakstīšanas prasmju attīstībai angļu valodā 7. klasē
Author
Svirkova, Simona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā tika pētīta 7. klases skolēnu rakstīšanas prasmju attīstība angļu valodā, izmantojot vēstuļu dienasgrāmatas. Vispirms, lai noskaidrotu, kā skolēni vērtē savu rakstītprasmi un rakstīšanas procesu, tika izveidota pašvērtējuma anketa. Pēc tam skolēnu rakstītās vēstules tika analizētas, meklējot liecības par mācīšanās procesu. Visbeidzot tika veikta eksperta intervija ar skolotāju, kura pielietoja iepriekšminēto metodi savā pedagoģiskajā darbībā. Tika noskaidrots, ka vēstuļu dienasgrāmatas var tikt izmantotas, lai attīstītu rakstīšanas prasmi angļu valodā, jo šī metode dod iespēju skolēniem regulāri praktizēt rakstīšanu. Tomēr tika secināts, ka skolēniem ar zemākām valodas zināšanām nepieciešami konkrētu kļūdu labojumi, kā arī nekavējoša atgriezeniskā saite. In this Diploma Paper the development of Grade 7 English as a foreign language students’ writing skills are explored using letter journals. Within the case study the author wanted to find out how students evaluated their writing skills and practice; for this reason a self-evaluation questionnaire was designed. Furthermore, the letter journals students wrote throughout the school year were analyzed to seek for evidence of learning based on set criteria. Finally, an expert interview was conducted with a teacher who used the same method. The author found out that letter journals can be used to develop writing skills, as they offer continuous writing practice in safe environment, however, it was concluded that students with poorer command of the English language learn more efficiently with direct correction and immediate feedback.