Browsing Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD by Subject "Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība"
Now showing items 1-20 of 32
-
Application, Scope and Limits of Compliance Management Systems
(Latvijas Universitāte, 2016)Promocijas darbs novērtē Darbības atbilstības pārvaldības sistēmas kā vienu no pielietotajām risku vadības sistēmu formām un kā daļu no tām. Tas sniedz ietvaru pretkorupcijas mēru pielietošanai, lai īstenotu ētiski labāku ... -
Ārējās kvalitātes kontroles ietekme uz kvalitāti auditorkompānijās
(Latvijas Universitāte, 2015)21. gadsimta sākumā sabiedrība pieredzēja tādu uzņēmumu kā „Enron”, „Parmalat” un „World.com” skandālus un lielus finansiālus zaudējumus akcionāriem, kas bija saistīti ar šiem skandāliem. Tas noveda pie starptautiskas ... -
Darbinieku apmierinātība un tās ietekme uz uzņēmuma vērtību
(Latvijas Universitāte, 2015)Galvenais promocijas darba pētījuma priekšmets ir darbinieku apmierinātība un tās ietekme uz uzņēmuma vērtību. Darba apstākļu un nosacījumu un to ietekmes uz darbinieku apmierinātību un uzņēmuma vērtību pētīšana ir galvenā ... -
Direktora vadības prakses ietekme uz profesionālās mācīšanās kopienas veidošanos skolā
(Latvijas Universitāte, 2020)Normunda Reča promocijas darba mērķis ir izpētīt direktoru vadības praksi, tās sakarību ar profesionālās mācīšanās kopienu veidošanos skolās un sniegt ieteikumus Latvijas vispārizglītojošo skolu direktoru darbības ... -
Duālās karjeras pāri – karjeras atbalsta ekspatriantu laulātajiem darba uzdevuma laikā novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2016)Ar mērķi veidot starptautiskas karjeras ceļu personālam un sastopoties ar grūtībām atrast kvalificētus vietējos cilvēkus, uzņēmumi turpina sūtīt savus darbiniekus uz ārzemēm. Tomēr, duālo karjeru pāru skaita pieaugums ved ... -
Effect of Digital Process Maturity on the Efficiency of Product Development in Mechanical Engineering
(Latvijas Universitāte, 2023)Disertācijā aplūkota digitālā procesa brieduma ietekme uz produktu izstrādes efektivitāti mašīnbūvē, iegūti vispārīgi un konkrēti secinājumi par vadību un formulēti ieteikumi vadībai un akadēmiskajai videi. Galvenajās ... -
Franšīzes ņēmēju atlase: faktori, kas ietekmē veiksmīgu franšīzes ņēmēju izvēli
(Latvijas Universitāte, 2016)Vērtību ķēde ietver daudzus posmus un demonstrē efektīvu izmaksu pārvaldību starp efektīvām vienībām. Šis pētījums atklāj vairākus ieskatus par labvēlīgu franšīzes ņēmēju izvēli. Salīdzinātas ekspertu atsauksmes ... -
Galvenie ģimenes uzņēmumu efektīvas pārmantošanas faktori – pārmantotāju viedoklis
(Latvijas Universitāte, 2016)In search of success factors that might support the effectiveness of succession in family businesses this study has shed light on the perspective of the successor. Based on the framework of systems theory and following a ... -
Human resource management's marketing approach for improving employee satisfaction
(Latvijas Universitāte, 2016)Šīs disertācijas mērķis ir novērtēt, vai uzņēmuma cilvēkresursu vadības mārketinga pieejai ir ietekme uz darbinieku apmierinātību. Kā pētniecības metode ir izmantota cēloniskā modelēšana un pētījumu triangulācija. Rezultāti ... -
Iedzīvotāju līdzdalība lēmumu pieņemšanas procesā pašvaldībās Latvijā un to ietekmējošo faktoru izvērtējums
(Latvijas Universitāte, 2015)Līdzdalība ir viens no visbiežāk pieminētajiem jēdzieniem attiecībās starp publisko varu un iedzīvotājiem. Par līdzdalības pozitīvo ietekmi izteikties ir politiski korekti, to kā absolūtu nepieciešamību iekļauj dažādu ... -
Impact of Organizational Culture and Knowledge Management Processes on Organizational Innovation in Small and Medium-Sized Enterprises
(Latvijas Universitāte, 2020)Promocijas darbā novērtēta organizācijas kultūras (OK) un zināšanu pārvaldības (ZP) ietekme uz organizatorisko inovāciju (OI) — uzņēmējdarbības prakses, darba vietu organizācijas un ārējo attiecību – ieviešanu mikro, mazos ... -
Inovāciju vadības ietekmes rādītāji starporganizāciju piegādes ķēdēs
(Latvijas Universitāte, 2016)Mūsdienās piegādes ķēžu vadība saskaras ar daudziem izaicinājumiem. Tirgus konkurences palielināšanās, jaunās pamattehnoloģijas un mainīgās tirgus struktūras enerģijas tirgū, tostarp pašreizējais enerģijas pārvades ... -
Klientorientētas pieejas nozīme valsts pārvaldes attīstībā: jaunatnes gadījuma izpēte
(Latvijas Universitāte, 2016)Romāna Putāna promocijas darbā “Klientorientētas pieejas nozīme valsts pārvaldes attīstībā: jaunatnes gadījuma izpēte” pētīts un analizēts valsts pārvaldes klienta koncepts valsts pārvaldē un tā ietekme valsts pārvaldes ... -
Klientu attiecību vadības loma viesnīcu biznesa pārdošanas apjomos
(Latvijas Universitāte, 2015)Tirgvedība ir tik sarežģīta joma, ka Vannameikers (Wannamaker, miris 1922. gadā) teicis sekojošo: „Es zinu, ka puse no maniem reklamēšanās izdevumiem ir naudas izšķiešana, es tikai nezinu, kura puse tā ir.”1 Šķiet, ka daudz ... -
Korporatīvā pārvaldība Eiropas (Alpu) kalnu tūrisma klubos
(Latvijas Universitāte, 2015)Korporatīvā pārvaldība nonāca interešu lokā, jo sabruka daudzas pasaules korporācijas. Tiek apšaubīta labas pārvaldības ideja. Aģentūru teorija uzsver, ka akcionārs un aģents maksimāli palielina lietderību. Līdz ar to, ... -
Korporatīvās uzņēmējdarbības ietekme uz aviokompāniju inovācijām un uzņēmējdarbības panākumspēju
(Latvijas Universitāte, 2016)Globālās konkurences problēmas aviokompānijās izraisa nepārtrauktu nepieciešamību pēc jaunām un inovatīvām vadības metodēm un pieejām. Šīs disertācijas mērķis bija izpētīt korporatīvās uzņēmējdarbības ietekmi uz inovācijām ... -
Krīžu vadība viesnīcu nozarē – iesaistīto pušu attiecību vadības pieeja
(Latvijas Universitāte, 2016)Promocijas darbs veltīts krīžu vadības procesiem viesnīcu nozarē - nozarē, kas joprojām lēni īsteno dziļas un strukturētas krīžu vadības koncepcijas. Ņemot vērā daudzveidīgās sadarbības iespējas ar viesnīcu ... -
Lēmumu pieņemšanas analīze uzņēmumu resursu plānošanas (URP) sistēmas izvēlei mazos un vidējos uzņēmumos (MVU)vāciski runājošā reģionā
(Latvijas Universitāte, 2015)Vidējie uzņēmumi ir ļoti nozīmīgi spēlētāji Vācijas tautsaimniecībā un saprot izaicinājumus globālajā tirgū. Tiem uzmanība jākoncentrē uz izaugsmes prioritātēm, sastopoties ar pieaugošu spēcīgu globālo konkurenci apkārtējā ... -
Mārketinga vadības metožu izmantošana Latvijas pašvaldībās
(Latvijas Universitāte, 2015)Promocijas darba mērķis ir izpētīt teritoriju zīmolvedības izmantošanu Latvijas pašvaldību mārketingā un sniegt priekšlikumus tās uzlabošanai. Darba aktualitāte balstās uz pārmaiņām publiskajā pārvaldē, kad konkurences ... -
Motivācija Vācijas viesnīcu nozarē ar emocionāli intelektuālas vadības palīdzību
(Latvijas Universitāte, 2015)Pēdējos desmit gadus autore ir pētījusi viesnīcu nozari, vienmēr pievēršoties nemēramajiem ‘soft’ faktoriem. Pēc bakalaura darba un divu maģistra darbu aizstāvēšanas, autore vēl aizvien nevarēja atrast racionālu izskaidrojumu, ...