Browsing Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD by Subject "Vadībzinātne [angļu val.]"
Now showing items 1-18 of 18
-
Ārējās kvalitātes kontroles ietekme uz kvalitāti auditorkompānijās
(Latvijas Universitāte, 2015)21. gadsimta sākumā sabiedrība pieredzēja tādu uzņēmumu kā „Enron”, „Parmalat” un „World.com” skandālus un lielus finansiālus zaudējumus akcionāriem, kas bija saistīti ar šiem skandāliem. Tas noveda pie starptautiskas ... -
Darbinieku apmierinātība un tās ietekme uz uzņēmuma vērtību
(Latvijas Universitāte, 2015)Galvenais promocijas darba pētījuma priekšmets ir darbinieku apmierinātība un tās ietekme uz uzņēmuma vērtību. Darba apstākļu un nosacījumu un to ietekmes uz darbinieku apmierinātību un uzņēmuma vērtību pētīšana ir galvenā ... -
Duālās karjeras pāri – karjeras atbalsta ekspatriantu laulātajiem darba uzdevuma laikā novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2016)Ar mērķi veidot starptautiskas karjeras ceļu personālam un sastopoties ar grūtībām atrast kvalificētus vietējos cilvēkus, uzņēmumi turpina sūtīt savus darbiniekus uz ārzemēm. Tomēr, duālo karjeru pāru skaita pieaugums ved ... -
Franšīzes ņēmēju atlase: faktori, kas ietekmē veiksmīgu franšīzes ņēmēju izvēli
(Latvijas Universitāte, 2016)Vērtību ķēde ietver daudzus posmus un demonstrē efektīvu izmaksu pārvaldību starp efektīvām vienībām. Šis pētījums atklāj vairākus ieskatus par labvēlīgu franšīzes ņēmēju izvēli. Salīdzinātas ekspertu atsauksmes ... -
Galvenie ģimenes uzņēmumu efektīvas pārmantošanas faktori – pārmantotāju viedoklis
(Latvijas Universitāte, 2016)In search of success factors that might support the effectiveness of succession in family businesses this study has shed light on the perspective of the successor. Based on the framework of systems theory and following a ... -
Inovāciju vadības ietekmes rādītāji starporganizāciju piegādes ķēdēs
(Latvijas Universitāte, 2016)Mūsdienās piegādes ķēžu vadība saskaras ar daudziem izaicinājumiem. Tirgus konkurences palielināšanās, jaunās pamattehnoloģijas un mainīgās tirgus struktūras enerģijas tirgū, tostarp pašreizējais enerģijas pārvades ... -
Klientu attiecību vadības loma viesnīcu biznesa pārdošanas apjomos
(Latvijas Universitāte, 2015)Tirgvedība ir tik sarežģīta joma, ka Vannameikers (Wannamaker, miris 1922. gadā) teicis sekojošo: „Es zinu, ka puse no maniem reklamēšanās izdevumiem ir naudas izšķiešana, es tikai nezinu, kura puse tā ir.”1 Šķiet, ka daudz ... -
Korporatīvā pārvaldība Eiropas (Alpu) kalnu tūrisma klubos
(Latvijas Universitāte, 2015)Korporatīvā pārvaldība nonāca interešu lokā, jo sabruka daudzas pasaules korporācijas. Tiek apšaubīta labas pārvaldības ideja. Aģentūru teorija uzsver, ka akcionārs un aģents maksimāli palielina lietderību. Līdz ar to, ... -
Korporatīvās uzņēmējdarbības ietekme uz aviokompāniju inovācijām un uzņēmējdarbības panākumspēju
(Latvijas Universitāte, 2016)Globālās konkurences problēmas aviokompānijās izraisa nepārtrauktu nepieciešamību pēc jaunām un inovatīvām vadības metodēm un pieejām. Šīs disertācijas mērķis bija izpētīt korporatīvās uzņēmējdarbības ietekmi uz inovācijām ... -
Krīžu vadība viesnīcu nozarē – iesaistīto pušu attiecību vadības pieeja
(Latvijas Universitāte, 2016)Promocijas darbs veltīts krīžu vadības procesiem viesnīcu nozarē - nozarē, kas joprojām lēni īsteno dziļas un strukturētas krīžu vadības koncepcijas. Ņemot vērā daudzveidīgās sadarbības iespējas ar viesnīcu ... -
Lēmumu pieņemšanas analīze uzņēmumu resursu plānošanas (URP) sistēmas izvēlei mazos un vidējos uzņēmumos (MVU)vāciski runājošā reģionā
(Latvijas Universitāte, 2015)Vidējie uzņēmumi ir ļoti nozīmīgi spēlētāji Vācijas tautsaimniecībā un saprot izaicinājumus globālajā tirgū. Tiem uzmanība jākoncentrē uz izaugsmes prioritātēm, sastopoties ar pieaugošu spēcīgu globālo konkurenci apkārtējā ... -
Motivācija Vācijas viesnīcu nozarē ar emocionāli intelektuālas vadības palīdzību
(Latvijas Universitāte, 2015)Pēdējos desmit gadus autore ir pētījusi viesnīcu nozari, vienmēr pievēršoties nemēramajiem ‘soft’ faktoriem. Pēc bakalaura darba un divu maģistra darbu aizstāvēšanas, autore vēl aizvien nevarēja atrast racionālu izskaidrojumu, ... -
Organizatorisko vērtību ietekme uz produktu inovācijām ražošanas uzņēmumos
(Latvijas Universitāte, 2015)Promocijas darba mērķis ir izpētīt organizācijas vērtību ietekmi uz produktu inovācijām ražošanas uzņēmumos, pamatojoties uz fundamentālo literatūru, iepriekšējo pētījumu analītisko izpēti un divu pētījumu empīriskajiem ... -
Palīgpersonāla integrēšana jauno produktu attīstības procesos
(Latvijas Universitāte, 2015)Neskaitāmi pētījumi un praktiskas publikācijas biznesa administrācijā, ekonomikā, socioloģijā, psiholoģijā un informācijas zinātnēs runā par jauna produkta attīstības (jauna PA) komandas darbu no ekonomiskās un ... -
Personības tipu ietekme uz uzņēmējdarbības vadības lēmumu pielemšanas efektivitātes rezultātiem
(Latvijas Universitāte, 2015)Neskaitāmi pētījumi un zinātniskās publikācijas komercdarbības vadībā, ekonomikā, socioloģijā, psiholoģijā, informācijas zinātnēs utt. runā par lēmumu pieľemšanu, lēmumu pieľemšanas rīcību, lēmumu pieľemšanas rezultātiem ... -
PUBLISKĀS SOCIĀLĀS PROGRAMMATŪRAS PLATFORMAS UN LIDOSTU ORGANIZĀCIJU EKONOMISKO VAJADZĪBU NODROŠINĀŠANA - SOCIĀLĀ KAPITĀLA PIEEJA
(Latvijas Universitāte, 2015)Publiskās sociālās programmatūras platformas (PSP), piemēram, tiešsaistes sociālais tīkls Facebook nodrošina infrastruktūru, lai organizācijas varētu iziet ārpus savām robežām un izveidot tīklošanas attiecības ar saviem ... -
Uzticēšanās ietekme uz darbinieku kompetenču realizēšanu uzņēmējdarbības izcilības vidē
(Latvijas Universitāte, 2016)Kvalificēta darbaspēka trūkums ražojošajā rūpniecībā pašlaik īpaši ietekmē vidējos uzņēmumus, tie arī arvien vairāk ir atkarīgi no jaunākā personāla, pieredzējušiem darbiniekiem sasniedzot pensijas vecumu. Šajā konkrētajā ... -
Zīmolu tēlu ietekme uz biznesa-biznesam tirgus dalībnieku pirkšanas paradumiem.
(Latvijas Universitāte, 2016)Disertācijas mērķis ir izpētīt, kā zīmola tēla dažādās dimensijas ietekmē B2B tirgus dalībnieku pirkšanas paradumus, kuriem ietekmējošajiem mainīgajiem ir vislielākā ietekme. Izstrādāts modelis, lai empīriski pievērstos ...