Browsing Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD by Subject "Informācijas un komunikācijas zinātnes"
Now showing items 1-8 of 8
-
Bibliotēka 2.0 un Google paaudze: aktoru mijiedarbības iespējas mūsdienās
(Latvijas Universitāte, 2015)Promocijas darbā mūsdienu kontekstā pētītas pusaudžu un bibliotēku mijiedarbības iespējas. Īpaša uzmanība veltīta pusaudžu informācijas meklēšanas un izmantošanas paradumu izpētei, kā arī viņu redzējuma par bibliotēkām ... -
Digitālais portrets kā Latvijas jauniešu (18-25) patības konstruēšana sociālajos medijos
(Latvijas Universitāte, 2016)Promocijas darbs aplūko jauniešu sevis prezentēšanas prakses un patības ietekmējošos aspektus digitālajā vidē. Teorētisko daļu veido patības un sevis prezentēšanas teorijas, akcentējot digitālās vides ietekmējošos faktorus, ... -
Latgales reģiona prese kultūrsociālajā telpā
(Latvijas Universitāte, 2015)Promocijas darbā atklāta lokālo mediju un žurnālistikas nozīme vietējo kopienu komunikācijas procesu veicināšanā. Promocijas darba mērķis ir izvērtēt un analizēt Latgales reģiona preses izdevumu attīstības virzienus, ... -
Latvijas publiskie intelektuāļi perestroikas un atmodas laikā: identitāšu konstruēšana un publiskie diskursi (1986-1992)
(Latvijas Universitāte, 2015)Šis darbs analizē Latvijas publisko intelektuāļu diskursus, pēta to noturību un mainību laikā, interakciju ar citiem publiskajā telpā pastāvošiem diskursiem, kā arī intelektuāļu kolektīvās identitātes konstuēšanu. Par ... -
Padomju laika sociālās reprezentācijas latviešu pēcpadomju biogrāfiskajā diskursā
(Latvijas Universitāte, 2012)Promocijas darba merkis ir demonstret, ka latviešu publiskais biografiskais diskurss pedejo 20 gadu laika ir ielogojis, atainojis un transformejis priekšstatus par padomju periodu un ka šo procesu ir iespaidojušas autobiografu ... -
Patērētāja (at)veidojums Latvijas reklāmās perestroikas un pēcpadomju periodā: dzimtes identitātes diskurss (1985-2004)
(Latvijas Universitāte, 2016)Promocijas darbs veltīts reklāmas lomai patērētāja identitātes un dzimtes priekšstatu veidošanā Latvijā no 1985. līdz 2004. gadam. Tā uzmanības centrā reklāmas (at)veidoto patēriņa un patērētāju dzīvesstila paraugu nozīme ... -
Sabiedriskais medijs un sabiedriskais labums: Latvijas pieredzes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)Promocijas darba mērķis ir izpētīt Latvijas sabiedrisko mediju attīstības procesus, balstoties uz sabiedriskā labuma teoriju, un izstrādāt ieteikumus Latvijas sabiedrisko mediju attīstībai. Pētījuma problēmas analīze ietver ... -
Sociālās atmiņas ētika un komunikācija: holokausta diskursi diskursi Latvijā (1945-2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)Promocijas darbā analizēti holokausta sociālās atmiņas veidošanās procesi Latvijas teritorijā pēc Otrā pasaules kara beigām. Ar mērķi noskaidrot, kādu sociālpolitisko un vēsturisko diskursu iespaidā veidojusies holokausta ...