Mācību tēmas „Ziedu stilizācija adīšanas un izšūšanas sintēzē” apguve mājturībā un tehnoloģijās 6. klasē
Автор
Freimane, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba mācību tēmas „Ziedu stilizācija adīšanas un izšūšanas sintēzē” apguves iespējas mājturībā un tehnolģijās 6. klasē mērķis ir izpētīt mācību tēmas „Ziedu stilizācija adīšanas un izšūšanas sintēzē” apguvi mājturībā un tehnoloģijās 6. klasē. Diplomdarba teorētiskajā daļā ir izveidots mācību saturs tēmai „Ziedu stilizācija adīšanas un izšūšanas sintēzē”. Otrajā nodaļā izveidots tematiskais plāns mācību tēmai, pētot pusaudžu vecumposmu, izmantojamās mācību metodes, mācību procesa individualizāciju, izstrādāti vērtēšanas kritēriji. Trešajā nodaļā aprobēts izstrādātais mācību saturs un analizēti iegūtie aptaujas rezultāti. Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām un 16 apakšnodaļām. Atslēgvārdi: ziedu stilizācija, adīšana, izšūšana, individualizācija, somas izgatavošana, mājturība un tehnoloģijas Diploma thesis Learning Flower Stylization in Synthesis of Knitting and Embroidery in Home Economics and Technologies in form 6 aim is to research learning theme Learning Learning Flower Stylization in Synthesis of Knitting and Embroidery in Home Economics and Technologies in Form 6. In the theoretical part of this paper, a study contain has been created for theme Learning Flower Stylization in Synthesis of Knitting and Embroidery in Home Economics and Technologies in Form 6. The second chapter includes the thematical plan for the subject, researching adolescence, teaching methods, individualization process and developed criteria for evaluation. In the third chapter thematic content has been probated and analyzed the results of the survey. Diploma paper consists of 3 chapters and 16 sections. Keywords: flower stylization, knitting, embroidery, individualization, making a bag, home economics and technologies.