Līdzdalības didaktiskās stratēģijas kā dažādības pedagoģiskais risinājums vidusskolēniem STEM kompetenču iegūšanas procesā
Автор
Bahena Guajardo, Roberto Alejandro
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Fernandez Gonzalez, Manuel Joaquin
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Mūsdienu pasaulē, kur tehnoloģijas nemitīgi turpina attīstīties, skolotājiem ir nepieciešams pielietot šo iespaidīgo rīku, lai rosinātu ieinteresētību skolēnos un motivētu viņus. Viens no Meksikas Vidējās izglītības sistēmas reformas mērķiem ir attīstīt vispārējas un disciplināras kompetences Fizika IV priekšmetā starp dažādiem vidusskolas skolēniem. Lai sasniegtu šo mērķi, tiek izmantotas tādas didaktiskās stratēģijas kā prezentācijas klasē un savstarpēja sadarbība starp skolēniem, kas tiek papildinātas ar Robert Marzano Dimensiju teoriju, konstruktīvisma fokusu un padziļinātu mācību apguvi. Pielietojot šīs stratēģijas, tiek demonstrēts, ka motivēti skolēni strādā labāk, apgūst kompetences un prasmes ātrāk un efektīvāk, kā arī kopumā viņiem ir labāki rezultāti. Šīs iegūtās kompetences palīdz un būs noderīgas arī skolēnu tālākā dzīvē - gan personālā, gan sociālā, gan profesionālā jomā. Tāpat skolēni darbojas integrētā vidē, kas veicina visaptverošu un iekļaujošu izglītību. In a world where technology is continuously growing at a very high speed, it is very important, as teachers, to make use of this amazing tool to awaken curiosity and motivation in our students. Based on the Reform for Education in the Secondary Level System in Mexico, the objective of this document is to develop the generic and subject-matter competences for the Physics IV subject among diverse high school students. In order to fulfil that goal, didactic strategies will be used, such as classroom exposition, and participative work, supported by the theory of dimensions by Robert Marzano, the constructivism focus, and the deeper learning in education. Through this strategies will be demonstrated that a motivated student works better, develops competences and skills easier, and produces better results. This will help for the competences developed in the activity to remain in the students along their lives, in order to be useful in their personal, social, and professional areas. Also, students will work in an integrative environment that will lead them to the inclusive education.