dc.contributor.advisor | Kangro, Ilze | |
dc.contributor.author | Kručāne, Marina | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-02T01:06:58Z | |
dc.date.available | 2017-07-02T01:06:58Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59830 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36108 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba nosaukums: „Skolotāja un skolēna sadarbība mācību motivācijas veicināšanai vācu valodas apguvei skolā”. Pētījuma mērķis: izpētīt skolēnu motivāciju mācīties vācu valodu un kā organizēt mācības skolā, lai skolēni būtu ieinteresēti apgūt vācu valodu. Pētījuma teorētiskajā daļā, analizējot literatūru, autore apraksta motivāciju ietekmējošos faktorus, pusaudžu vecumposma īpatnības un viņu mācību motivācijas veicināšanu skolā, pedagoga psiholoģisko pieeju darbā, pastāvīgu vācu valodas līmeņa celšanu skolēniem un pedagogiem. Balstoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām, pētījuma empīriskajā daļā autore apraksta savu pētnieciski praktisko darbību prakses vietā Tallinā un darba vietā Rīgas „X” skolā. Pētījuma noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un sniegti ieteikumi vācu valodas skolotājiem. Pētījuma rezultāti tiek apkopoti tabulās un attēlos. Atslēgas vārdi: 15 - 16 gadus veci pusaudži, skolēnu un skolotāju sadarbība, mācību motivācijas veicināšana, vācu valoda kā svešvaloda. | |
dc.description.abstract | Title of the the Master's paper: “Cooperation Between the Teacher and the Student to Raise the Motivation for the Acquisition of the German Language at School”. Research aim: to explore students' motivation to learn the German language and how to organize the lessons so that students would be interested in learning the German language. In the theoretical part of the Research, analyzing the scientific literature, the author describes the motivational components, the characteristics of the adolescents’ age group and the promotion of their learning motivation at school, teacher's psychological approach to work, continuous German language training for students and teachers. In the empirical part of the Research, the author describes her exploratory practical action in the practice placement in Tallinn and in the workplace in Riga "X" school, based on the conclusions drawn in the theoretical part. In a final stage of the Research, conclusions are drawn and recommendations are provided for the German language teachers. The Research results are summarized in tables and figures. Keywords: 15-16 year old teenagers, cooperation of students and teachers, learning motivation, German as a foreign language. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | 15 - 16 gadus veci pusaudži | |
dc.subject | skolēnu un skolotāju sadarbība | |
dc.subject | mācību motivācijas veicināšana | |
dc.subject | vācu valoda kā svešvaloda | |
dc.title | Skolotāja un skolēna sadarbība mācību motivācijas veicināšanai vācu valodas apguvei skolā | |
dc.title.alternative | Cooperation Between The Teacher and the Student to Raise Motivation for The German Language Acquisition | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |