dc.contributor.advisor | Stavicka, Anna | |
dc.contributor.author | Skopinceva, Anna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-02T01:07:01Z | |
dc.date.available | 2017-07-02T01:07:01Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59855 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36116 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba „Ārzemju svešvalodu skolotāju profesionālā identitāte daudzvalodu un multikulturālajā mācību vidē” aktualitāti pamato globalizācijas un internacionalizācijas procesi pasaulē un Eiropas Savienībā, kā arī akademiskā personāla pieaugošā mobilitāte. Autore aplūko skolotāja identitāti Latvijas daudzvalodu un multikulturālajā izglītības kontekstā, apskata identitātes un starpkultūru izglītības jēdziena definīcijas un analizē ārzemju svešvalodu skolotāju daudzvalodu un starpkultūru vides izpratni. Darba mērķis ir izpētīt ārzemju svešvalodu skolotāju identitāti daudzvalodu un multikultūrālajā vidē. Maģistra darbs sastāv no divām teorētiskām nodaļām, praktiskā pētījuma nodaļas, secinājumiem un pielikumiem. Darbā tiek izmantotas sekojošas datu vākšanas metodes: teorētiskās literatūras analīze, skolēnu aptauja, intervija un novērošana. Pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka ārzemju svešvalodu skolotāji ne tikai sekmē multikulturālās un daudzvalodu vides izveidi Latvijā, bet arī īsteno starpkultūru izglītību savās stundās. Atslēgas vārdi: Starpkultūru izglītība, skolotāja profesionāla identitāte, skolotāju profesionālā identitāte, svešvalodu skolotāji, internacionalizācija, daudzkultūru un daudzvalodu mācīšanas un mācīšanās vide | |
dc.description.abstract | The topicality of the Master’s thesis “Foreign language teachers' professional identity in multicultural teaching and learning environment” is determined by processes of globalization and internationalization and increasing educational workforce mobility within the European Union and worldwide. The author views teacher’s identity in the context of multilingual and multicultural teaching and learning environment in Latvia, defines the notion of „identity” and „multicultural education” as well as analyzes foreign language teachers’ understanding of a multicultural and multilingual environment. The Master’s paper consists of two theoretical chapters and a practical chapter, appendices and conclusions. The aim of the Master’s thesis is to explore the factors shaping foreign language teachers’ of different ethnical origins professional identity in the multilingual and multicultural environment of Latvia. During the research, the following data collection methods have been used: theoretical literature analysis, student questionnaires, teacher interviews and teacher’s activity observation. It has been concluded that teachers not only contribute to the formation of multicultural teaching and learning environment in Latvia, but also implement multicultural education within their classrooms. Keywords: teachers’ professional identity, foreign language teachers, internationalization, multicultural education, multicultural and multilingual teaching and learning environment | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Starpkultūru izglītība | |
dc.subject | skolotāja profesionāla identitāte | |
dc.subject | svešvalodu skolotāji | |
dc.subject | internacionalizācija | |
dc.subject | daudzkultūru un daudzvalodu mācīšanas un mācīšanās vide | |
dc.title | Ārzemju svešvalodu skolotāju profesionālā identitāte daudzvalodu un multikulturālajā mācību vidē | |
dc.title.alternative | Foreign Language Teachers' Professional Identity in Multicultural Teaching and Learning Environment | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |