Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elita
dc.contributor.authorUlmane, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:07:06Z
dc.date.available2017-07-02T01:07:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59988
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36129
dc.description.abstractDiplomdarba “Jāņa Jaunsudrabiņa personības un garstāsta “Vēja ziedi” iepazīšana 11. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu Jāņa Jaunsudrabiņa personības un garstāsta “Vēja ziedi” apguvei 11. klasei, kā arī rosināt skolēnu radošo darbību literatūras mācību stundās. Pirmajā nodaļā apzināta un studēta literatūra par radošas darbības sekmēšanu un dažādiem skolēnu un skolotāja sadarbības veidiem literatūras stundās. Otrajā nodaļā apskatīts Jāņa Jaunsudrabiņa dzīves gājums, daiļrades iezīmes un stāsta “Vēja ziedi” mākslinieciskā savdabība. Trešajā nodaļā aprakstīta skolotājas sagatavošanās darbam klasē, analizēta psiholoģiskā literatūra par jauniešu vecumposma īpatnībām un raksturoti metodiskā materiāla aprobācijā iesaistītie skolēni. Ceturtajā nodaļā iekļauts mācību organizācijas plānojums temata apguvei un aprakstīta Jāņa Jaunsudrabiņa personības un garstāsta “Vēja ziedi” veltīto stundu norise. Piektajā nodaļā diplomande izvērtējusi skolotājas un skolēnu sadarbību. Pielikumā pievienoti autores veidotie materiāli mācību stundām un skolēnu darbu paraugi. Darba autores izstrādāto mācību materiālu atbilstība un efektivitāte temata apguvei pārbaudīta pedagoģiskās prakses laikā. Atslēgas vārdi: Jānis Jaunsudrabiņš, “Vēja ziedi”, personība, daiļrade, radošums, sadarbības metodes.
dc.description.abstractThe theme of this Diploma thesis is „Introduction of Janis Jaunsudrabins personality and his long story „Flowers of the Wind” to eleventh grade.” The main aim of this Diploma thesis is to make a version of methodical system in which eleventh grade students could learn about Janis Jaunsudrabins personality and his tale „Flowers of the Wind” and to broaden creative process among them in literature lessons. This project consists of five main chapters - first chapter consists of analysis of creative process stimulation literature and numerous types of corporation processes between students and teacher in literature lessons. The second chapter includes examination of Janis Jaunsudrabins life, his literature’s significant features and his tale “Wind flowers” artistic singularity. The third chapter consists of description about preparation process of teacher for work with students, analysis of psychological literature about youngsters’ behavior peculiarities according to their age and description of students who were included in methodological material approbation. Fourth chapter consists of studying process plan scheme for literature lessons in eleventh grade about Janis Jaunsudrabins personality and his tale “Flowers of the Wind.” In fifth chapter author examines teacher and students collaboration. In annex author has added materials of literature lessons and samples of student’s submitted papers. The studying process materials which were created by author and their conformity and efficiency for literature lessons in high school were tested during pedagogical internship. Key words: Janis Jaunsudrabins, “Flowers of the Wind,” personality, creativity, methods of cooperation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectJānis Jaunsudrabiņš
dc.subjectVēja ziedi
dc.subjectpersonība
dc.subjectradošums
dc.subjectsadarbības metodes
dc.titleJāņa Jaunsudrabiņa personības un stāsta "Vēja ziedi" apguve 11.klasē
dc.title.alternativeGetting Known with Jānis Jaunsudrabiņš Personality and Long Story “Vēja ziedi”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record