dc.contributor.advisor | Straujums, Uldis | |
dc.contributor.author | Jauja, Andrejs | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-02T01:08:10Z | |
dc.date.available | 2017-07-02T01:08:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59132 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36258 | |
dc.description.abstract | Autors darbā apraksta animācijas teoriju, labo praksi un industrijas standartus, ko uzstādīja Disneja kompānija. Animāciju teoriju autors izpēta, pielietojot to programmu izveidē Processing izstrādes vidē. Analizējot 12 animācijas principus, autors nosaka, cik šie principi ir noderīgi lietotājam patīkamu un noderīgu animāciju izveidē. Izpētes laikā, pēc vairāku piemēru izveides, autors secina, ka pateicoties datora spējai aprēķināt sarežģītas formulas, datoranimāciju izveide gan 2D, gan 3D ietaupa laiku un resursus salīdzinot ar tradicionālo animāciju izveidi. | |
dc.description.abstract | Author writes about animation theory, it’s good practise and industry standards set by Disney company. Animation theory author researches by using it to create programmes in Processing IDE. Analysing 12 principles of animation, author notes how useful are they to create user friendly and pleasant animations. While researching, after creating several examples, author concludes that thanks to computer’s ability to calculate complex formulas, creating computer animations, both 2D and 3D, saves time and resources compared to traditional animations. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Datorzinātne | |
dc.subject | IDE | |
dc.subject | Processing | |
dc.subject | animācijas | |
dc.subject | Disnejs | |
dc.title | Animāciju veidošanas nodrošināšana Processing vidē | |
dc.title.alternative | Providing animation creation in Processing IDE | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |