Tūrisma piedāvājums un tūristu apmierinātība Jūrmalas kūrortā nesezonas laikā
Author
Dima, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma mērķis ir analizēt tūrisma pieprasījumu un tūristu apmierinātību, Jūrmalas kūrortā nesezonas laikā, jo tūrisms industrija ir viena no intensīvākajām un attīstītākajām industrijām visā pasaulē, kā arī veikt tūristu aptauju un izpēti Jūrmalas kūrortpilsētā nesezonas laikā. Pētījuma mērķis ir izstrādāt rekomendācijas tūristu piesaistei nesezonas laikā, lai paplašinātu apmklētāju skaitu Jūrmalas pilsēta gada aukstajā laikā. Diplomdarba uzdevumi ir izpētīt sezonalitātes un apmierinātības jēdzienu, tās būtību, cēloņus un „mīkstināšanas” iespējas. Izanalizēt un apkopot nesezonas pieprasījuma un piedāvājuma atpūtas iespējas Jūrmalas kūrortā, kā arī izpētīt Jūrmalas pilsētas veicināšanas pasākumus ārzemēs. Aptaujāt tūristus Jūrmalas kūrortā nesezonas laikā, apkopot un secināt iegūtos rezultātus, pēc kuriem izveidot ieteikumus tūristu piesaistei nesezonas laikā, kā arī balstoties uz respondentu atbildēm sniegt ieteikumus, ko var pilnveidot vai izmainīt Jūrmalas kūrortpilsētā. The study aim is to analyze tourism demand and tourist satisfaction in Jurmala resort during the low season, because the tourism industry is one of the most intensive and advanced industries in the world. Durning the low season organize tourist survey and study about Jurmala resort town. The study purpose is to develop recommendations for tourist attraction during the low season in order to expand the tourist number in Jurmala resort along the cold weather. Diploma thesis tasks is to explore the concept of seasonality and satisfaction, its nature, causes and "softening" opportunities. Analyze and summarize the low season demand and supply relaxations facilities of Jurmala resort, and scout the Jurmala city promotional activities abroad. Interview tourists in Jurmala resort during the low season, summarize and conclude the results of interview, based on them make recommendations for tourist attraction for low season, as well deduce the respondents replies and make recommendations that may improve or change Jurmala resort.