Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorOndzule, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:32Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57403
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36312
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sociālo mediju mārketinga pielietojums SIA Manilla darbībā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz apkopotajiem teorētiskajiem materiāliem, interviju, Facebook un Instagram analīzi un aptauju analizēt uzņēmuma SIA Manilla pielietoto sociālo mediju mārketingu un komunikāciju, izzinot galvenās problēmas šajos darbības virzienos, kā arī izstrādāt priekšlikumus to uzlabošanai. Darbs sastāv no 3 nodaļām, kurās ir apskatīti mārketinga komunikācijas un sociālo mediju mārketinga teorētiskie aspekti, veikta uzņēmuma pielietotā sociālo mediju mārketinga analīze, kā arī pamatojoties uz iepriekš minēto, izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma turpmākajām attīstības iespējām un sociālo mediju mārketinga darbības uzlabošanai. Izpētes procesa laikā tika secināts, ka kopumā uzņēmums Manilla ir attīstījis veiksmīgu komunikāciju un darbību sociālajos medijos, tomēr ir iespējami zināmi uzlabojumi. Bakalaura darba apjoms ir 80 lappuses. Tajā ir 2 tabulas, 39 attēli un 7 pielikumi.
dc.description.abstractBachelor thesis theme is “Social media marketing effectiveness in Ltd. Manilla” The main objective for Bachelor’s thesis is to analyze Ltd. Manilla social media marketing and communication, as well as develop proposal for business improvement, that is based on compiled theoretic materials, an interview, Facebook and Instagram analysis and survey. The work consists of 3 chapters which deals with marketing communications and social media marketing theoretical aspects, analyzes company social media marketing and based on this information made conclusions and proposals for the company's future development opportunities and social media marketing improvement. During research process was concluded that overall Ltd. Manilla has developed successful communications and activities in social media, but there may be some improvement. The Bachelor thesis contains 80 page, including 2 tables, 39 pictures, and 7 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectManilla
dc.subjectFacebook
dc.titleSociālo mēdiju mārketinga pielietojums SIA "Manilla" darbībā.
dc.title.alternativeSocial media marketing effectiveness in Ltd "Manilla".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record