Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorAmatnieks, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:37Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57519
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36324
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA “Later Ltd””. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, klientu aptaujas un SIA “Later Ltd” pārstāvja intervijas rezultātiem, izpētīt uzņēmuma SIA “Later ltd” mārketinga komunikācijas, atklāt nepilnības un izstrādāt ieteikumus uzņēmuma mārketinga komunikāciju uzlabošanai. Darba teorētiskajā daļā ir izmantoti dažādu autoru darbi, lai no teorētiskā aspekta raksturotu mārketinga komunikāciju būtību un to veidus, kas ir reklāma, produkta pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības un personiskā pārdošana. Pētnieciskajā daļā tiks izmantotas gan kvantitatīva pētniecības metode (154 “Pica Lulū” klientu aptauja), gan arī kvalitatīva metode (“Pica Lulū” mārketinga daļas vadītāja intervija). Rezultātā noskaidrojās, ka klienti nav pilnībā apmierināti ar uzņēmuma mārketinga komunikācijām un tās būtu jāpilnveido. Rezultātā pētījuma hipotēze apstiprinājās, kas norāda, ka esošās uzņēmuma mārketinga komunikācijas nav pilnībā efektīvas un ir uzlabojamas. Darbs sastāv no 93 lappusēm, 43 attēliem, 2 tabulām un 7 pielikumiem.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor’s thesis is “Marketing communication improvement opportunities in company LTD “Later Ltd”” The study was based on theoretical knowledge and customer surveys and LTD “Later Ltd” Representative results of the interview, to study the company "Later ltd" marketing communications, identify gaps and make recommendations for improving the company's marketing communications. The theoretical part is used for various authors works to the theoretical perspectives describe the essence of marketing communications and the ways that are advertising, product sales promotion, public relations and personal selling. In the reaserch were used both a quantitative research method (154 "Pica Lulu" customer survey) and qualitative method ( "Pica Lulu" Marketing Manager interview). As a result, it became clear that customers are not completely satisfied with the company's marketing communications and they should be improved. As a result, the study hypothesis was confirmed, indicating that the company's marketing communications are not fully effective and is perfectible. The work consists of 93 pages, 43 pictures, 2 tables and 7 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectPica Lulū
dc.subjectSIA “Later Ltd”
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectreklāma
dc.subjectpārdošanas veicināšana
dc.titleMārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Later Ltd".
dc.title.alternativeMarketing communication improvement opportunities in company Ltd "Later Ltd".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record