Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorZvīnis, Gusts Gustavs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:38Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57529
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36326
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā Sia “adidas Baltics” Darba mērķis ir pamatojoties uz apkopoto teorētiskās daļas informāciju par mārketinga komunikāciju veidiem un to plānošanu , analizēt uzņēmuma Sia “adidas Baltics” mārketinga komunikāciju efektivitāti Latvijas tirgū, rezultātā izstrādājot rekomendācijas uzņēmuma Sia “adidas Baltics” mārketinga komunikāciju efektivitātes palielināšanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta, un pielikumiem. Pirmajā, otrajā un trešajā nodaļā ir apkopota teorija, kura ir saistīta ar mārketinga komunikāciju veidiem - reklāmu, produktu realizēšanas veicināšanu, sabiedriskajām attiecībām un tiešo mārketingu. Vēl teorijas daļa ietver nodaļu par vairumtirdzniecību un mārketinga lēmumiem vairumtirdzniecībā. Ceturtajā nodaļā tiek raksturots uzņēmums Sia “adidas Baltics” , noteiktas tā mārketinga komunikācijas stratēģijas, kādus mārketinga komunikāciju veidus uzņēmums izmanto, kā arī aprakstīti mārketinga komunikācijas plānošanas posmi un uzņēmuma mārketinga komunikāciju vispārējais raksturojums. Piektā darba nodaļa sastāv no pētījuma, kurā ir ietvertas iedzīvotāju aptaujas par uzņēmuma mārketinga komunikāciju novērtējumu un intervija ar uzņēmuma Sia “adidas Baltics” vecāko zīmola aktivizēšanas vadītāju Baltijā. Darba apjoms ir 86 lapas, kurā iekļautas 9 tabulas, 16 attēli un 3 pielikumi.
dc.description.abstractBachelor thesis: " Analysis of marketing communications in enterprise Sia “adidas Baltics” Aim of the bachelor is to analyze the companies Sia"adidas Baltics" marketing communications effectiveness in the Latvian market based on the theoretical part of the aggregated information on of the types of marketing communications and planning - resulting in the development of recommendations for increasing the effectiveness of marketing communications for the company Sia "adidas Baltics". Thesis consists of an introduction, five chapters, conclusions and proposals, the source and list of references, and appendices. First, second and third chapter summarizes the theory, which is related to the types of marketing communications - advertising, product realization promotion, public relations and direct marketing. Theoretical part also includes a chapter about wholesale and wholesale marketing decisions. The fourth chapter describes the company Sia "adidas Baltics", set out in its marketing communications strategy, what types of marketing communications company uses, as well as describes companies marketing communication planning stages and the company's marketing communications general characteristics.The fifth chapter consists of research, which includes the survey about the company's marketing communications assessment and an interview with the companies Sia "adidas Baltics" senior rand activation manager in the Baltics. The paper consists of 86 pages , including 9 tables, 16 figures and 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectpatērētājs
dc.subjectplānošana
dc.subjectzīmols
dc.subjectmarketing communications
dc.titleMārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā SIA "Adidas Baltics".
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communications in enterprise SIa "Adidas Baltics".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record