Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorFomičevs, Ēriks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:42Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57592
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36337
dc.description.abstractBakalaura darba tēmas nosaukums ir „Latvijas patērētāju uzvedība sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par patērētāju uzvedību un īpatnībām sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanas tirgū, kā arī, pamatojoties uz iegūtajiem datiem, izstrādāt priekšlikumus apdrošināšanas sabiedrībām sekmīgai patērētāju informēšanai par sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanu. Lai sasniegtu mērķi, bakalaura darba izstrādes procesā tika izvirzīti vairāki uzdevumi. Kā galvenos uzdevumus darba autors izvirzīja Latvijas patērētāju aptaujas veikšanu ar mērķi noskaidrot Latvijas patērētāju uzvedību sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanas tirgū un apdrošināšanas gadījumos. Kā arī mērķa sasniegšanai tika izzināta vispārējā transportlīdzekļu apdrošināšanas būtība, izpētīti Latvijas apdrošināšanas sabiedrību piedāvātie OCTA un KASKO apdrošināšanas piedāvājumi. Darba gaitā tika secināts, ka Latvijas patērētāju uzvedība sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanas tirgū nav noteikta un var būt neparedzama, kā arī patērētāju zināšanas par sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanu ir vidējā līmenī. Ar pilniem secinājumiem un autora priekšlikumiem iespējams iepazīties darba beigās Darbs sastāv no 75 lappusēm, kas sastāv no 4 nodaļām ar apakšnodaļām, 18 attēliem, 6 tabulām un 1 pielikuma. Darbā izmantoti 42 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe topic of bachelor's thesis is "Latvian consumer behavior in motor vehicle insurance market." The purpose of this bachelor thesis is to research the motor vehicle insurance market based on the theory of consumer behavior and data collected and to develop proposals for insurance companies to grant consumer with successful information on motor vehicle insurance. To achieve the goal of the bachelor thesis a number of tasks were set. The main task that the author has set is to carry out the survey to clarify consumers’ behavior and specification of insurance cases on Latvian motor vehicle insurance market as well as to meet goals of the thesis there were made a research of the essence of general vehicle insurance and explored offered insurance deals of Latvian insurance companies regarding MTPL and CASCO insurance. It is concluded that it is not consistent and easily predictable consumer behavior on motor vehicle insurance as well as consumers’ knowledge regarding motor vehicle insurance is considered as rather average on insufficient. Full conclusions and the author’s proposals are available at the end of the bachelor thesis. The bachelor thesis consists of 75 pages, consisting of four chapters with subchapters, where are included 6 tables, 18 charts and added one annex. In thesis are used 42 literary sources
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectOCTA
dc.subjectKASKO apdrošināšana
dc.subjectPatērētāju uzvedība
dc.subjectSauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana
dc.subjectPatērētāju pieredze
dc.titleLatvijas patērētāju uzvedība sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanas tirggū.
dc.title.alternativeLatvian consumers behavior in the motor vehicle insurance market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record