• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA "Inspired".

Thumbnail
View/Open
303-57789-Omuls_Armands_ao13026.pdf (1.754Mb)
Author
Omuls, Armands
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba nosaukums ir “Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA "Inspired". Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētisko pamatojumu par iekšējo mārketingu uzņēmumā, uzņēmuma darbinieku atbildēm uz aptaujas anketas jautājumiem, kā arī rezultātiem, kuri iegūti intervijas laikā ar uzņēmuma mārketinga daļas vadītāju, izpētīt mediju aģentūras SIA “Inspired” iekšējo mārketingu, noskaidrot iekšējā mārketinga efektivitāti un atklāt trūkumus. Kā arī, pēc situācijas izpētes, sniegt priekšlikumus konstatēto trūkumu novēršanai un iekšējā mārketinga uzlabošanai uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no 70 lappusēm, 3 tabulām, 22 attēliem, 2 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 26 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: iekšējais mārketings, SIA “Inspired”, darbinieku lojalitāte, darbinieku motivēšana, attiecību mārketings.
 
Title of Bachelor’s is “Improvement opportunities of internal marketing in "Inspired" ltd.”. Main aim of bachelor thesis is based on theory about inner marketing in company, company’s employee answers on survey questions and results from interview with marketing department director to explore media agency “Inspired” inner marketing, inner marketing efficiency and discover disadvantages. Also, after research of situation, construct suggestions for removal of disadvantages and improvement of inner marketing system. Bachelor’s thesis consists of 70 pages, 3 tables, 22 pictures, 2 annexes and 26 sources of information.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36357
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV