Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA "Inspired".
Автор
Omuls, Armands
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba nosaukums ir “Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA "Inspired". Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētisko pamatojumu par iekšējo mārketingu uzņēmumā, uzņēmuma darbinieku atbildēm uz aptaujas anketas jautājumiem, kā arī rezultātiem, kuri iegūti intervijas laikā ar uzņēmuma mārketinga daļas vadītāju, izpētīt mediju aģentūras SIA “Inspired” iekšējo mārketingu, noskaidrot iekšējā mārketinga efektivitāti un atklāt trūkumus. Kā arī, pēc situācijas izpētes, sniegt priekšlikumus konstatēto trūkumu novēršanai un iekšējā mārketinga uzlabošanai uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no 70 lappusēm, 3 tabulām, 22 attēliem, 2 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 26 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: iekšējais mārketings, SIA “Inspired”, darbinieku lojalitāte, darbinieku motivēšana, attiecību mārketings. Title of Bachelor’s is “Improvement opportunities of internal marketing in "Inspired" ltd.”. Main aim of bachelor thesis is based on theory about inner marketing in company, company’s employee answers on survey questions and results from interview with marketing department director to explore media agency “Inspired” inner marketing, inner marketing efficiency and discover disadvantages. Also, after research of situation, construct suggestions for removal of disadvantages and improvement of inner marketing system. Bachelor’s thesis consists of 70 pages, 3 tables, 22 pictures, 2 annexes and 26 sources of information.