Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorZirdziņa, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:49Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57840
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36362
dc.description.abstractMaģistra darba tēma – Zīmola Gutta jaunās identitātes ietekme uz tēla uztveri. Darba mērķis ir izpētīt zīmola Gutta jaunās identitātes ietekmi uz zīmola tēla uztveri. Lai noskaidrotu, vai zīmola Gutta komunicētais tēls sakrīt ar patērētāju uzverto zīmola tēlu, tika veikta aptauja. Lai noteiktu, kādi ir galvenie patērētāju izvēles noteicošie faktori sulu, nektāru un dzērienu zīmolu izvēlē, tika organizēta fokusgrupu diskusija. Pētījuma rezultāti liecina, ka zīmola Gutta komunicētais tēls lielākoties sakrīt ar patērētāju uztverto zīmola tēlu, un galvenie patērētāju izvēles kritēriji sulu, nektāru un dzērienu tirgū ir produkta garša un cena. Maģistra darba kopējais apjoms ir 101 lpp., neskaitot pielikumus. Darbā ir 54 attēli, 1 tabula un 1 pielikums. Atslēgvārdi: zīmola identitātes maiņa, zīmola tēla uztvere, Gutta, aptauja, fokusgrupu diskusija.
dc.description.abstractThe topic of master thesis – The effect of „Gutta” rebranding on consumer perception in local market. The aim of master thesis is to research the effect of brand Gutta new identity has on consumer perception. In order to find out if the Gutta brand image matches consumer perception of the brand, a survey was conducted. In order to determine what the main reasons of consumer juice, nectar and drink brand choice, a focus group discussion was organized. The study shows that the image of brand Gutta mostly matches the counsumer perception of the brand, and the main reasons in consumer brand choice in juice, nectar and drink category is the taste of the product and price. The amout of the paper is 101 pages, it consists of 54 pictures, 1 table and 1 appendix. Key words: rebranding, consumer perception, Gutta, survey, focus group discussion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmola identitātes maiņa
dc.subjectzīmola tēla uztvere
dc.subjectGutta
dc.subjectaptauja
dc.subjectfokusgrupu diskusija
dc.titleZīmola "Gutta" jaunās identitātes ietekme uz tēla uztveri.
dc.title.alternativeThe effect of "Gutta" rebranding on consumer perception in local market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record