Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorRukers, Ilgvars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:52Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57963
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36371
dc.description.abstractIlgvara Rukera maģistra darbs. Radio SWH zīmola veidošana: LU, 2017. Darba mērķis ir izpētīt zīmola veidošanas procesus, modeļus un tā lomu uzņēmumā, kā arī novērtēt Radio SWH zīmola pozīcijas tirgū, novērtēt esošo stratēģiju, un, balstoties uz klausītāju un ekspertu aptaujām, izstrādāt un pielāgot Radio SWH zīmola tālākas attīstības stratēģiju. Darba pirmajā daļā tiks veikta zīmola būtības, zīmola struktūras elementu un veidošanās procesu posmu teorētiskās bāzes analīze. Darba otrajā daļā tiks veikta Latvijas radio tirgus analīze, klausītāju demogrāfiskā profila, reitingu un to noteikšanas metožu analīze. Darba trešajā daļā tiks vērtētas analizēti klausītāju pētījumu rezultātu, ekspertu viedokļu un radio izvēles kritēriju analīze, kā arī Radio SWH zīmola atbilstība stratēģijas prasībām un definētajiem pamata virzieniem. Darba nobeigumā secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 121 lpp., tas satur 17 tabulas, 34 attēlus, 8 pielikumus, un 40 izmantotās literatūras avotus. Atslēgas vārdi – zīmols, pozicionējums, zīmola identitāte, zīmola izpratne, zīmola asociācijas, zīmola vērtības, zīmola attīstības stratēģija, Latvijas radio tirgus, radio reitingi, Radio SWH.
dc.description.abstractMaster thesis of Ilgvars Rukers. Radio SWH Brand Development: LU, 2017. Aim of the thesis is to analyze brand development, models and interpret brand role, as well as audit the Radio SWH brand and, based on listeners’ research and expert interviews, develop future strategy. The first part of the thesis will cover theoretical background of the brand development, brand elements and general structure of brand building. The second part will provide both analyses of radio market in Latvia and demographic profile of audience, as well as development methods of radio ratings. The third part of the thesis will provide the deep analyses of listeners’ research together with expert opinions and compliance of current Radio SWH brand strategy with latest findings and suggestions for future development. Conclusions and proposals are stated in the last part of the thesis. The thesis consists of 121 pages, including 17 tables, 34 pictures, 8 attachments and 40 literature and information sources. Key words – brand, positioning, brand identity, brand knowledge, brand associations, brand values, brand development strategy, radio market in Latvia, radio ratings, Radio SWH.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectpozicionējums
dc.subjectzīmola identitāte
dc.subjectzīmola izpratne
dc.subjectzīmola asociācijas
dc.titleRadio SWH zīmola veidošana.
dc.title.alternativeRadio SWH Brand Development.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record