• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Autolīzinga kompānijas AS "mogo" reklāmas kampaņu izstrāde, izmantojot Facebook reklāmas rīkus

Thumbnail
View/Open
303-57971-Abeltins_Elvis_ea13038.pdf (1.845Mb)
Author
Ābeltiņš, Elvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma ir “Autolīzinga kompānijas AS “mogo” reklāmas kampaņu izstrāde, izmantojot Facebook reklāmas rīkus”. Vadošais sociālais tīkls Facebook nodrošina plašas reklāmas izvietošanas iespējas un tā auditorijas apjoms ir sasniedzis tradicionālajiem medijiem līdzvērtīgu izmēru. Darba analītiskajā daļā tiek kategorizētas digitālā mārketinga metodes, kā arī apkopota sociālo tīklu lietotāju statistika Latvijā un pasaulē. Projekta daļā autors salīdzina un analizē Facebook reklāmas izvietošanas veidus un to mērķus. Izveido lietotāju mērķauditorijas un izstrādā konkrētus reklāmas risinājumus klientu piesaistei. Kā arī darbā tiek apkopoti reklāmas izvietošanas ierobežojumi, kas jāņem vērā nebanku kreditēšanas uzņēmuma pakalpojumu reklamēšanā.
 
Bachelor's thesis: "Advertising campaign development for car leasing company JSC "mogo" using Facebook advertising tools." Leading social network Facebook provides a wide range of advertising tools and it's audience size has risen to the mainstream media equivalent. Analytical part of thesis contains categorized digital marketing methods, as well as social network usage statistics in Latvia and globally. In thesis project author compares and analyzes Facebook advert placement options and goals. Project involves creating user audiences and developing specific advertising solutions to attract customers. Additionally ad placement restrictions that are applied to advertising in the non-bank lending institution sector have been gathered and reviewed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36372
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV