Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorDuboviks, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:09:07Z
dc.date.available2017-07-02T01:09:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59127
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36422
dc.description.abstractMāģistra darbā tiek pētīta un analizēta dažādu faktoru ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu Latvijas bezrecepšu zāļu tirgū. Darba mērķis, novērtējot patērētāju lēmumu pieņēmšanas procesu un to ietekmējošo faktoru īpatnības bezrecepšu zāļu tirgū, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus patērētāju lēmumu pieņēmšanas procesa ietekmēšanas iespējām bezrecepšu zāļu tirgū. Darbs satāv no trīs nodaļām – divām teorētiskām daļām un vienas empīriskās. Pirmā daļa tiek balstīta uz patērētāju pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošiem faktoriem un produktu virzīšanas pasākumiem patērētāju lēmuma pieņēmšanas kontekstā. Otrajā daļa tiek apsktīts Latvijas bezrecepšu zāļu tirgu, tā attīstības tendencēm, bezrecepšu zāļu virzīšanas novertējums Latvijā un farmaceitiskāas aprūpes loma bezrecepšu zāļu virzīšanā. Empīrsikā daļa balstās uz petījumu par patērētāju lēmumu pieņemšanu un to ietekmējošiem faktoriem Latvijas bezrecepšu zāļu tirgū. Darba ietvaros izvirzītā hipotēze “patērētāju lēmumu pieņemšanu bezrecepšu zāļu tirgū lielāka mērā var ietekmet sociālie, individuālie un situācijas faktori, bet mazākā mērā psiholoģiskie un kultūras, ja produktu virzīšanas pasākumi ir vērsti tieši uz patērētāju” apstiprinājas daļēji. Darba apjoms ir ¬¬¬98 lapaspuses. Darbā iekļauti 28 attēli, 15 tabulas un 2 pielikumi. Izmantoto avotu skaits 59. Atslēgvārdi: bezrecepšu zāles, patērētāju rīcība, patērētāju lēmumu ietekmējošie faktori, pirkuma lēmuma pieņemšanas process.
dc.description.abstractIn this paper the influence of various factors on consumer’s decision-making in the Latvian non-prescription drugs market is analysed. The aim of the paper is to make conclusions and develop proposals about consumer affecting possibilities in non-prescription drugs market what are based on research of evaluation of consumer’s decision-making process and factors affecting these decisions in non-prescription drugs market. The thesis consists of three parts – two theoretical and one empirical part. The first part is based on the consumer purchase decision-making process and the factors that influence this process, and marketing communications in the context of consumer’s decision-making process. In the second part the overview for the Latvian non-prescription drugs market and its trends is given, the role of pharmaceutical care in promoting of non-prescription drugs is described, also the current situation of marketing communications of non-prescription drugs is evaluated. Empirical part is based on a study of consumer decision-making and the factors influencing consumer’s decision-making process in Latvian non-prescription drugs market. The hypothesis of paper “consumer’s decision-making process in Latvian non-prescription drugs market greater extent may affect the social, individual and situational factors, but to a lesser extent, psychological and cultural, if the product marketing communications are targeted directly to consumer. The volume of the master’s thesis is 98 pages, 28 images, 15 tables and 2 appendixes. 59 sources were used in the process of making this paper. Key words: buying decision-making process, consumer behavior, factors influencing consumer’s decision, non-prescription drugs.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectbezrecepšu zāles
dc.subjectpatērētāju rīcība
dc.subjectpatērētāju lēmumu ietekmējošie faktori
dc.subjectpirkuma lēmuma pieņemšanas process
dc.titlePatērētāju lēmumu un to ietekmējošo faktoru novērtējums bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā.
dc.title.alternativeThe evaluation of consumer's decisions and the factors that influence these decisions in the Latvian market of non - prescription drugs.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record