KUBUŠ zīmola atpazīstamības analīze Latvijas tirgū.
Author
Stepanova, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā „Kubuš zīmola atpazīstamības analīze Latvijas tirgū‖ aplūkoti teorētiskie aspekti par zīmolu, tā nozīmi un elementiem, izveides stratēģiju un zīmola atpazīstamību, analizēta sulu tirgus struktūra Latvijā un zīmola Kubuš vieta Latvijas sulu tirgū, analizēta Kubuš zīmola atpazīstamība un stratēģija, izstrādāti priekšlikumi zīmola atpazīstamības veicināšanas stratēģijas pilnveidošanai. Tēma ir aktuāla, jo sulu tirgus Latvijā kļūst piesātinātāks ar Latvijas un ārzemju ražotāju precēm, tostarp Premium klases produkciju, tāpēc konkurences apstākļi un tirgus daļas sadalījums ir kļuvuši sīvāki. Kubuš ir aktuāls jautājums zīmola nostiprināšanu un atpazīstamības veicināšanu Latvijas tirgū. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziľām par zīmola un tā atpazīstamību, izpētīt zīmola Kubuš atpazīstamību Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus atpazīstamības veicināšanai. Darba ietvaros izmantotas sekojošas pētniecības metodes: sekundāro datu analīze, fokusa grupu diskusijas, nozares ekspertu intervijas, kā arī statistisko datu apstrāde. Darba apjoms ir 80 lpp. Darba izstrādē izmantoti 42 literatūras avoti latviešu, angļu un krievu valodā, kā arī zinātniskie raksti, publikācijas un interneta resursi. Darbā iekļautas 6 tabulas, 15 attēli un 3 pielikumi. In the Master's thesis "Kubuš brand awerness analysis in Latvian market", the theoretical aspects of the brand are considered, as well as its meaning and elements, creating strategies and brand recognitions, the structure of the juice market of Latvia has been analysed and the Kubuš brand’s place on the Latvian juice market, the Kubuš brand’s recognition and the strategies have been analyzed too, as well as the brand recognition promotion strategies’ improvements have been developed. The theme is topical, because the Latvian juice market becomes more saturated with Latvian and foreign manufacturers’ products, including Premium products, thus the competition circumstances and market share distribution have become severer. For Kubuš, the issue of brand strengthening and recognition promotion on the Latvian market is topical. The purpose of the Master's is, based on the theory conclusions on the recognition promotion, to research the Kubuš brand’s recognition on the Latvian market, and to develop proposals to enhance its recognition. Within the work, the following research methods were used: secondary data analysis, focus group discussions, industry experts’ interviews, as well as statistical data processing. The volume of the work comprises 80 pages. During the development of the work, 42 literature sources in the Latvian, English and Russian languages were used, as well as scientific articles, publications and Internet resources. The paper contains of 6 tables, 15 images and 3 annexes.