Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorJansons, Niks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:09:07Z
dc.date.available2017-07-02T01:09:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59198
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36424
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “SIA “Blue Shock Race” Produkta virzīšana starptautiskajā tirgū”. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apskatīti vairāki stratēģijas izstrādes teorētiskie aspekti : stratēģijas jēdziens, starptautiskās stratēģijas un to veidi, starptautiskās mārketinga vides iekšējie un ārējie faktori. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegto informāciju un zināšanām, pēc iespējas precīzāk izvērtēt un izanalizēt uzņēmuma SIA Blue Shock Race iespējamo darbību starptautiskajā tirgū un izveidot veiksmīgu starptautisku stratēģiju, kura spētu efektīvi virzīt BSR produktus starptautiskajos tirgos. Bakalaura darba pētījuma daļā veikts Eiropas tirgus apskats un makrofaktoru analīze, kā arī ārvalstu tirgu analīze un novērtēšana pēc vairākiem kritērijiem. Izpētīta un analizēta SIA Blue Shock Race vispārējā darbība, uzņēmuma raksturojums un pašreizējā stratēģija. Balstoies uz pētījuma daļas veiktajiem rezultātiem un to interpretācijas, izstrādāti stratēģijas galvenie posmi un plāns to maksimāli efektīvai izpildei, kā arī sniegti vairāki priekšlikumi ārzemju tirgus izvēlei. Pētījuma periods ir 2015.gada - 2017.gadam. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, 8 secinājumiem un 5 priekšlikumiem, kā arī satur 10 attēlus, 4 tabulas un 44 informācijas un literatūras avotiem. Atslēgvārdi: stratēģija, internacionālā stratēģija, elektrokartings, eksports, tirgus pētījums.
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor's thesis: “LLC “Blue Shock Race” Product promotion in the international market ” In the theoretical part of the thesis many aspects of the development of strategy have been studied, as the definition of strategy, international market acquisitions strategies and their types, international marketing environments micro and macro factors. The goal of the bachelor’s thesis is based on the theoretical information, evaluate and analyse “Blue Shock Race” potential international strategy, which would promote BSR products in the international marketplace. European market assessment, macro environment analyse and potential market evaluation and analyse has been made in the practical research of the thesis. Based on the results of the research the strategies main steps and plans of execution has been offered. As well proposals for the choice of the international market place. Research period: 2015 -2017 The Bachelor's thesis consists of introduction, 3 chapters, 8 conclusions and 5 recommendations, it includes 10 figures, 4 tables and 44 information references. Keywords: strategy, international strategy, electric go-karts, export, market research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectstratēģija
dc.subjectinternacionālā stratēģija
dc.subjectelektrokartings
dc.subjecteksports
dc.subjecttirgus pētījums
dc.titleSIA "Blue Shock Race" produkta virzīšana starptautiskajā tirgū.
dc.title.alternativeLLC "Blue Shock Race" product promotion in the international market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record