Sporta preču zīmolu veidošana un virzīšana tenisa industrijā Latvijā.
Author
Sprice, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir “Sporta preču zīmolu veidošana un virzīšana tenisa industrijā Latvijā”. Sporta nozare ieņem arvien nozīmīgāku lomu ekonomikas veidošanā un patērētāju dzīvēs, līdz ar to pieaug sporta preču zīmolu mārketinga komunikāciju lomas nozīmība. Darba mērķis ir, pamatojoties uz iegūtiem teorētiskiem pamatojumiem un pētījuma rezultātiem, noskaidrot esošo situāciju sporta preču mārketinga komunikācijā tenisa industrijā, novērtējot vadošo zīmolu mārketinga aktivitātes un to atpazīstamību, kā rezultātā saskatīt jaunas iespējas sporta preču zīmolu attīstībai Latvijā tenisa industrijā. Galvenie darba uzdevumi ir vadošo tenisa preču zīmolu pamatota atlase, tenisa preču zīmolu mārketinga komunikāciju aktivitāšu analīze un savstarpēja salīdzināšana, patērētāju anketēšana un ekspertu intervēšana. Pētījumā noskaidrots, ka lielākā daļa tenisa spēlētāju lieliski pārzina Latvijā sastopamos tenisa preču zīmolus, taču kopējā tenisa preču zīmolu mārketinga komunikācija vērtējama viduvēji, pieaugot tenisa popularitātei, zīmolu veiktās mārketinga komunikāciju aktivitātes būtu jāpilnveido. Maģistra darbs ir uzrakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 147. lpp., darbs sastāv no trīs nodaļām, satur 9 attēlus, 8 tabulas, darbā izmantoti 115 literatūras avoti un pievienots 21 pielikums. The topic of master’s thesis is “Sports brand building and promotion in Latvia in tennis industry”. Sport branch is getting more important role in the economy and lives of consumers, thereby increasing role significance of sport brand marketing communications. The goal of the thesis is, based on gained theoretical aspects and the results of the research, to find out the current situation of sport brand marketing communications in tennis industry by estimating sport brand marketing communication activities and their recognisability in consumer among, as a result – to spot new, unutilized opportunities for sport brand development in Latvia in tennis industry. The main tasks are to select the leading sport brands in tennis industry, to analysis mutual tennis brand marketing communication activities, consumer’s surveys and expert surveys. The research showed that the most of tennis players are grate managed by all tennis brands in Latvia, but in the same time common tennis brand marketing communications are valuated as mediocre, increasing popularity of tennis – the marketing communications should be improved. Master’s thesis is written in Latvian language. Thesis has 3 chapters and it contains 147 pages with 9 pictures, 8 tables and 21 annexes. The bibliographical list contains 115 sources.