Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveiga
dc.contributor.authorMarta, Evelīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:10:10Z
dc.date.available2017-07-02T01:10:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58170
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36553
dc.description.abstractLietišķās prezentācijas ir saziņas veids starp produkta ražotāju un patērētāju. Lai piesaistītu potenciālo klientu, produktu prezentētājiem jābūt kompetentiem verbālās un neverbālās saziņas līdzekļu ziņā. Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt kā trīs pieredzējuši Apple kompānijas prezentētāji izmanto neverbālās komunikācijas līdzekļus runā. Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi, izvēlētas pētniecības metodes ir literatūras apskats un gadījuma izpēte. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēti šādi neverbālās komunikācijas kodi: ķinēsika (žesti, ķermeņa pozas, sejas izteiksmes), acu kontakts un izskats. Empīriskajā daļā autore atklāj, kuri neverbālās komunikācijas līdzekļi biznesa prezentācijās ir izmantoti visbiežāk.
dc.description.abstractBusiness presentations are a means of communication between the producer and consumer. To attract the potential customer, the presenter should be competent in terms of verbal and nonverbal communication tools. The goal of the BA thesis is to analyse the three speeches of experienced speakers of Apple Inc. in terms of their use of nonverbal communication. A literature review and a case study are selected as research methods to reach the goal of the study. The theoretical part of the paper analyses the following codes of nonverbal communication: kinesics (gestures, postures, facial expressions), eye contact and physical appearance. The empirical analysis reveals the most frequent nonverbal means used by the company speakers in business presentations.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectnonverbal communication
dc.subjectkinesics
dc.subjecteye contact
dc.subjectphysical appearance
dc.subjectpresentations
dc.titleLietišķo prezentāciju neverbālā aspekta analīze
dc.title.alternativeAnalysis of Nonverbal Aspect of Business Presentations
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record