Latvijas tūrisma informācijas centru pakalpojumu novērtējums
Author
Zīverte, Ruta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā apkopotā veidā tiek atainota situācija Latvijas tūrisma informācijas centros, to piedāvātajos pakalpojumos, atšķirībās un organizācijā kopumā. Lai iegūtu informāciju, tiek veikts pētījums četros Latvijas tūrisma informācijas centros, kur katrs atrodas savā Latvijas novadā – Kurzemē, Zemgalē, Vidzemē un Latgalē, attiecīgi Tukuma, Jelgavas, Siguldas un Preiļu – Riebiņu tūrisma informācijas centros. Pētījums balstīts uz ELIS (Everyday life information seeking – informācijas meklēšana ikdienas dzīvē) modeli un pakalpojumu novērtēšanas metodi SERVQUAL. Pētījumā lietotas gan kvalitatīvas, gan kvantitatīvas datu ieguves metodes – intervēšana, anketēšana un kontentanalīze. Pēc pētījuma gaitā iegūtajiem rezultātiem, var secināt, ka tūrisma informācijas centri ir sabiedrībā pieprasīti un apmeklētāji pētītos tūrisma informācijas centrus novērtē augstvērtīgi. Atslēgvārdi: Tūrisma informācijas centrs, pakalpojumi, novērtēšana, piedāvātie pakalpojumi, savstarpējās atšķirības, pakalpojumu kvalitāte. Bachelor’s thesis in aggregated form represents the situation in Latviean tourism information centers, offered services, differences and organization as it self. To obtain the information, research is made in four tourism information centers of Latvia, where every one of them is located in different region – Kurzeme, Zemgale, Vidzeme and Latgale, respectively Tukums, Jelgava, Sigulda and Preiļi – Riebiņi tourism information centers. Research is based on ELIS (Everyday life information seeking) model and service quality instrument SERVQUAL. Both – qualitative and quantitative methods are used to gather data, such as interviews, questionnaires and content analysis. The obtained results of the study show that tourism information centers are popular in the society. Visitors evaluated examined tourism information centers as high quality. Keywords: Tourism information center, services, evaluation, offered services, mutual differences, service quality.