• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Femininitātes un maskulinitātes konstruēšana sociālā tīkla "Instagram.com" lietotāju (18-25 gadi) publicētajos foto

Thumbnail
View/Open
309-59139-Andersone_Kintija_ka14018.pdf (9.967Mb)
Author
Andersone, Kintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Femininitātes un maskulinitātes konstruēšana sociālā tīkla "Instagram.com" lietotāju (18-25 gadi) publicētajos foto” pētījuma problēma – kā sociālā tīkla Instagram lietotāji konstruē femininitāti un maskulinitāti. Pētījuma mērķis un uzdevumi: noskaidrot, kā sociālā tīkla Instagram lietotāji konstruē femininitāti un maskulinitāti, atlasīt 10 sieviešu un 10 vīriešu Instagram lietotājus (18-25 gadi), atlasīt katra profilā 20 jaunākās publicētās bildes, nodefinēt kvantitatīvās kontentanalīzes kategorijas, izanalizēt foto aprakstus, hashtag jeb mirkļa birkas, nodefinēt semiotiskās analīzes kategorijas, izanalizēt bildes, veikt daļēji strukturētās intervijas ar Instagram lietotājiem. Teorētiskā pieeja: dzimte, sevis prezentēšana, jaunie mediji. Metodoloģija: kontentanalīze, semiotiskā analīze, daļēji strukturētā intervija. Empīriskajā daļā tiek analizēti un apkopoti rezultāti no kvantitatīvas kontentanalīzes, semiotiskās analīzes un daļēji strukturētās intervijas. Noslēguma secinājumi sniedz pārskatu par pētījuma gaitu un galvenajām gūtajām atziņām.
 
The bachelor work “Construction of femininity and masculinity in the social network Instagram.com user photos (18-25 years)” problem of research is how users of the social network Instagram constructed femininity and masculinity. The aim and contains several of research: to find out how users of the social network Instagram constructed femininity and masculinity, select 10 women and 10 men users (18-25 years), select latest 20 publishe photos of each user profile, to create a set of quantitative content analysis’ categories, analyze descriptions and hashtag of photo, to create a set of semiotic analysis’, analyze photos of users, make semi-structured interviews with users of Instagram. Theoretical approach: gender, self-presentation, new media. Methodology: content analysis, semiotic analysis, semi-structured interview. The empirical part analyzes and summarizes the results of the quantitative content analysis, semiotic analysis and semi-structured interviews. Final conclusions provides summary about research.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36941
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV