Mobilo operatoru klientu servisa piedāvāto pakalpojumu komunikācija: LMT, Tele2 un Bite gadījumi
Author
Upeniece, Gunda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ''Mobilo operatoru klientu servisa piedāvāto pakalpojumu komunikācija: LMT, Tele2 un Bite gadījumi'' mērķis ir noskaidrot, vai un kādas mobilās lietotnes tiek piedāvātas lejupielādēšanai trīs lielāko Latvijas mobilo operatoru klientu apkalpošanas centros un sociālajos tīklos. Noskaidrot, vai Latvijas mobilo operatoru klienti asociē kādu no lietotnēm ar savu pašreizējo mobilo pakalpojumu sniedzēju un, kur cilvēki ir uzzinājuši par lietotnēm, kuras ir viņu viedtālruņos. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apskatīta teorētiskā literatūra par mārketingu, tā komunikāciju un mārketinga komunikācijas instrumentiem, klientu servisu un pakalpojumu sniegšanu, sociālajiem medijiem kā arī par interneta patēriņa tendencēm. Darba metodoloģijā ir apkopota teorētiskā literatūra par intervijām, aptaujām un novērojumu. Darba ietvaros ir veikts pētījums kura rezultātā var gūt priekšstatu par Latvijas mobilo operatoru piedāvātajiem pakalpojumiem, to servisu un komunikāciju. The goal of bachelor thesis ''Communication about offered services at customer service of mobile network operators: cases of LMT, Tele2 and Bite'' is to determine if and which mobile applications are offered for download in customer service centers and social networks of Latvia’s three major mobile operators. Ascertain if the clients of Latvia’s mobile operators associate any application with their current mobile service provider and where have they found out about applications that they are currently using. Theoretical part of the bachelor thesis covers theoretical literature about marketing, its communication and marketing communication tools, customer service and service provision, social networks and tendencies of internet usage. Methodology of thesis contains gathered theoretical literature about interviews, surveys and observation. As a part of the thesis a research was done, that allows to gain knowledge about services provided by Latvia’s mobile operators, their customer service and communication.